oOF Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Salah med en bom en 6.divisjonsspiller fra Norge ikke ville vært bekjent av. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 No er det mykje som går på bålet her...då går det fort en inn i andre enden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Men å bomme på ballen da Endret 22. desember 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Kunne og burde stått 2 eller 3-0 til Liverpool før pause. Wenger er og blir totalt inkompetent i toppkamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Lovren som ikke treffer på pasningen, Mané bommen og salah bommer på ballen. Dette vinner Liverpool ikke Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Arsenal har ingen snøring over hva de driver med, de takler rett og slett ikke Liverpools press, helt rått å se på, hvor mange feil har Arsenal hatt i denne omganen? Og Cou, nydelig prestasjon!! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Håper Arsenal har spesielt fokus på pasninger neste trening. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Salah med en forferdelig omgang forøvrig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Arsenal-midtbanen må virkelig skjerpe seg, Liverpool får enorme rom å leke seg i og da er de gode. Syndat det ikke er minst tre må for Liverpool for 0-1 er mildt sagt ikke en ledelse Liverpool er trygge på. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Er det kun jeg som ser hvor lite kreativ Arsenal-spillerne er? Er det kun jeg som ser at INGEN beveger seg i siste fase av spillet for å skape rom? Er det kun jeg som ser at ingen utenom Alexis har overblikk? Det er et helvettes mirakel at flere av Arsenal-spillerne får lov å spille i det hele tatt. Xhaka er helt horribel. Bellerìn eier ikke overblikk. Iwobi og Maitland-Niles er HELT udugelig. Iwobi kunne ikke truffet en låvedør fra 5 meter engang. Endret 22. desember 2017 av Adrax Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Overblikk? Alexis? Av det jeg har sett har han bare gitt bort ballen... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Ser at Mig tar lange utspark, og at vi klarerer langt-i-fan. Dette ser ut som noe Klopp endelig har funnet ut er riktig. Arsenal er bare en nøyaktig pasning fra å skåre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 Vi var klart best de første 25.... Hæ...? 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Overblikk? Alexis? Av det jeg har sett har han bare gitt bort ballen... Bruk øya dine! JA, han gir bort ballen mye. Men har du sett hvordan han har funnet Bellerìn HELT ledig på høyrekanten flere ganger? Alexis er den eneste som faktisk finner folk som er ledig, til tross for at han mister ballen. At han mister ballen er en konsekvens av at han prøver å finne ledige spillere. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Jeg har absolutt ingen tro på at vi kan hente inn dette. Om Arsenal skulle greie 1-1, vil Liverpool likevel sette inn neste gear og putte 1-2. Tro meg. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Overblikk? Alexis? Av det jeg har sett har han bare gitt bort ballen... Bruk øya dine! JA, han gir bort ballen mye. Men har du sett hvordan han har funnet Bellerìn HELT ledig på høyrekanten flere ganger? Alexis er den eneste som faktisk finner folk som er ledig, til tross for at han mister ballen. At han mister ballen er en konsekvens av at han prøver å finne ledige spillere. Takk, jeg bruker øynene når jeg ser på tv. Jeg har sett Alexis finne Bellerin en gang og det var vel i siste 5 minuttene. Ellers har han spilt bøsse. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Herlig bytte! På tide at Wenger ser hvor dårlig Monreal er som midtstopper. Ingen markeringsevne what so ever. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Vi var klart best de første 25.... Hæ...? Arsenal var klart best de første 25. Etter målet har vi ikke vært i nærheten. Kan du ikke lese? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå