Aa3 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Hei! Jeg fikk plutslig problemer med blinklysene mine når jeg kjørte. Jeg blinket til venstre og den ville ikke reagere. Blinket til høyre så reagerte den med et blink så la det seg plutselig over på venstre blink istedet. Parkerte for å sjekke hva i alle dager som skjer, og det samme skjedde igjen. Kjørte derfor videre hjem og prøvde på nytt og etter litt så plutselig fungerte de som de skulle. Men er redd det skjer igjen siden det akkurat startet. Noen som kan klare å vite hva enn det kan være? Liiiitttegranne viktig å kunne ha blinklys som fungerer og gir signal for riktig vei. Mvh ei 18 gammel jente som ikke kan en driit om bil... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Hjelper litt å nevne hvilken bil du har Er det en 1982 SAAB så kan det være kluss med rele, er det en 2016 Lamborghini så er blinklysene elektronisk styrte så det kan være kluss med elektronikken eller selve bryterhendelen. Lenke til kommentar
Aa3 Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 Hehe ops. Er den audi a3, 1.6, 04 modell :-) Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg hadde samme problem med min a3. Byttet ut spaken og da funket alt som det skulle:) 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Kan oxo være bliklysrele. Alt dette sitter i nødlysknappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå