Gå til innhold

Passer MSI B85-G43 GAMING hovedkortet med ASUS GeForce GTX 1060 6GB TURBO?


McCluck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dual OC betyr ofte den har 2 vifter, istedenfor 1 og er overklokket.

Så ja ved overklokking hjelper nok flere vifter, men husk du kan overklokke selv.

 

Fordelen med stock kjøleren er varmen kommer ut på baksiden, men de andre kjølerne flyttes varmen nedover.

 

Finner kun hovedkort og det er neppe bland de beste til overklokking vertfall.

 

En ting du bør være klar over med 1060 (uansett versjon) er den mangler SLI mulighet, bildet viser kun 1 8 pins kontakt: Men det syns ikke på komplett sine sider, her vil du få begrenset overklokking mulighet, GTX 1070 er nok bedre her. Ville kjøpt skjermkort med 2x 8 pins strømkabel hvis jeg skulle kjøpt nytt skjermkort.

ASUS-GeForce-GTX-1060-Strix-Power-Connec

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Dual OC betyr ofte den har 2 vifter, istedenfor 1 og er overklokket.

Så ja ved overklokking hjelper nok flere vifter, men husk du kan overklokke selv.

 

Fordelen med stock kjøleren er varmen kommer ut på baksiden, men de andre kjølerne flyttes varmen nedover.

 

Finner kun hovedkort og det er neppe bland de beste til overklokking vertfall.

 

En ting du bør være klar over med 1060 (uansett versjon) er den mangler SLI mulighet, bildet viser kun 1 8 pins kontakt: Men det syns ikke på komplett sine sider, her vil du få begrenset overklokking mulighet, GTX 1070 er nok bedre her. Ville kjøpt skjermkort med 2x 8 pins strømkabel hvis jeg skulle kjøpt nytt skjermkort.

ASUS-GeForce-GTX-1060-Strix-Power-Connec

 

Så da vil det si at ASUS GeForce GTX 1060 6GB TURBO passer best hvis jeg ikke skal overklocke?

 

Passer den med MSI B85-G43 GAMING hovedkortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...