Martin Braathen Røise Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ekspert ser rødt etter dette oppslaget i Dagsrevyen: - NSM sprer falske nyheter (Ekstra) Lenke til kommentar
QR0DO0RP Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 En "sikkerhetsekspert" hos en leverandør vil ha omtale. Alle som jobber i sikkerhetsmiljøet VET veldig godt at NSM besitter kompetansen Sanberg etterlyser og at media alltid må forenkle dette komplekse budskapet. 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Nå har jeg vært på 2 foredrag fra NSM, og i begge ble det nevnt at de hadde veldig god kompetanse men fikk ikke tatt den i bruk da truslene vi stå ovenfor ikke er så avanserte. Og jeg tviler ikke på at de har kompetanse til å gjøre mye, men stort sett hver gang det kommer uttalelser i media fra de virker det klønete kommunisert, så jeg hadde heller sett at de sluttet å kommunisere via media og holdt seg til det de kan. Det er riktige og feil måter å dumme ned budskap for allmenheten, og man må faktisk lære seg dette også som så mye annet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå