Patience Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Nylig installert XBMP 2,4. Programmet funker fett men det finner ikke katalogene der musikkvideoene ligger. Kan noen bruke teskjemetoden og fortelle meg hvordan jeg får konfigga dette? Edit: Ikke bare musikkvideoene da, men alle videoene på xbox. Endret 10. desember 2003 av Patience Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det ligger ingenting på Xboxen med mindre du har lagt det der selv. Og hvis du har lagt noe i en mappe på Xboen måd u da vite hvor du la det? Så går du inn i config.xml og leter deg frem til Shares. Bør være lettforståelig Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Selvsagt har jeg lagt videoene inn på xboxen. Og det har tidligere fungert med en eldre vers. av xbmp. Men ikke den nye. Har prøvd å konfige config.xml men den vil av en eller annen grunn ikke leses skikkelig. Heller ikke tilsvarende fil i den versjonen som faktisk funka vil la seg editere. Bruker flashfxp og prøver å editere derfra men det blir barte et eneste virvar uten linjeskift. (JA!! Wrap er påslått) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Legg filen over til HDD og åpne med Wordpad da, eller sett Wordpad som standard leser av doukmenter i FlashFXP (Options). Så blar du deg ned til shares, finner den rette share-tingen du skal edite og forandrer stien til der hvor filmene ligger Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Aaah.. danke! Du har nettopp løst der lille probleme Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 For å gjøre det enkelt så oppretter du en mappe med samme navn og "location" som det står i cofig.xml Standard er vel f:/vidoes eller e:/videos Eller var det f:/movies e:/movies Nå husker jeg ikke helt... Men det er jo bare å lese litt i config-fila så finner du ut av det. Husk å forandre det som står under HDD og ikke under Cdrom, network osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå