Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel

Anbefalte innlegg

Hei

er det noen her som har internett fra Nextgentel??

Jeg har nå ventet i litt over 1 mnd. og den 10 des. skulle jeg få det men dagen før ble det forsyvet 2 dager fram... så ventet jeg til det da ble det forsyvet til 15 som det står nå.... er det noen som har hatt det samme problemet?? noen som har andre adsl levrandører og foreslå?????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ting tar tid....du bør gjerne også sjekke at du har oppgitt evt fasttelefonnr...Hvis du har dette, må du FOR ALL DEL gi beskjed til NGT om dette:)

Har hørt om en del kompiser som har ventet i lang tid fordi de ikke har ledige telefonlinjer inn til huset...og da rykker du tilbake til st...nei linjesjekk... :scared:

Men for all del...når linjen er på plass kan du endelig sitte deg tilbake i godstolen og nyte det hele..

Lenke til kommentar
Ja, ting tar tid....du bør gjerne også sjekke at du har oppgitt evt fasttelefonnr...Hvis du har dette, må du FOR ALL DEL gi beskjed til NGT om dette:)

Har hørt om en del kompiser som har ventet i lang tid fordi de ikke har ledige telefonlinjer inn til huset...og da rykker du tilbake til st...nei linjesjekk... :scared:

Men for all del...når linjen er på plass kan du endelig sitte deg tilbake i godstolen og nyte det hele..

Når jeg bestillte for noen dager siden skrev jeg TLF i onlineskjemaet som ligger på NGT s side. Blir det da regnet som fast-telefon, eller må jeg opplyse om dette utenom? :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...