andesam Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Når jeg har spilt Max Payne 2 i en stund (kanskje 1 time) så skrur spillet seg bare av. Men det virker som om dette skjer når jeg har kommet så og så langt. Men når jeg starter spillet og kommer dit det klikka i stad så går det helt bra. Men så skrur det seg av når jeg kommer et stykke lengre... Hva kan dette komme av? Har catalyst 3.9 hvis det skal ha noe å si... Lenke til kommentar
Malux Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan hende at cd'n er skitten, prøv og tørk av skitt og fingermerker Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Men jeg kjører spillet uten cd. Har kopiert cd en inn på dataen så jeg slipper å sett inn cd en hver gang... (bruker daemond tools). Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvis du spiller en Warez versjon kan det hende at det er en bug med warez utgaven.. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Powercolor kortene har en tendens til å gå varme. Det er mulig at du må bytte kjøleløsning på skjermkortet. Et lite spørsmål: har du andre spill som henger seg opp eller hopper ut? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Et lite spørsmål: har du andre spill som henger seg opp eller hopper ut? Nei, ikke som jeg kan komme på. Men jeg har tenkt til å kjøpe Zalman heatpipe etter jul...Noen som har noen erfaringer med den? Hvor langt kan man klokke kortet da? (litt off-topic) Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 last ned patch......er en bug i spillet http://www.paynereactor.com/maxpayne2-downloads.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå