mouldycurtain Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Irriterer meg grønn over at nesten alle filmene jeg ønsker å se ikke finnes i PAL format (tenker spesielt på en haug med titler fra Criterion). Går det ann å kjøpe en spiller til rundt tusenlappen i Norge man kan låse til NTSC istedenfor PAL ved første boot? Er ikke i en posisjon hvor jeg kan ta meg råd til å bruke over 5K på en superfancy spiller beregnet for hjemmekino. Har søkt litt rundt, og antr ikke at dette skulle være så problematisk. Takk for svar Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 NTSC? - Altså, det er jo kun aktuelt pre-HD? Skal du se det på en gammel CRT-TV? - Alt kjører jo 1080i eller 4K nå? Lenke til kommentar
mouldycurtain Skrevet 21. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2017 NTSC? - Altså, det er jo kun aktuelt pre-HD? Skal du se det på en gammel CRT-TV? - Alt kjører jo 1080i eller 4K nå? Omformulert: Det er en haug med amerikanske Blu-Ray og DVD filmer jeg gjerne vil se, men min europeiske PS4 spiller kun europeiske plater. Lurte derfor på om det fantes noen rimelige Blu-Ray spillere man kunne bestille fra Norge, og låse til valgfri region (i dette tilfelle amerikansk) ved oppstart. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Det er ikke noe lett svar på dette. Mange Bli ray spillere er fleksible på DVD plater, vedr ntsc, men er låst på BD. Det tryggeste er å ringe/maile til norsk support hos de kjente merkene. Eventuelt se på noe fra USA på nyttårssalg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 www.220-electronics.com/region-free-blu-ray-players.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå