G Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) https://www.nrk.no/ostfold/ryanair-venter-pa-avgiftskutt-1.13750836 Interessant eldre 2017-nyhet jeg nettopp leste om. Ryanair tar den litt vel drøyt ut enkelte ganger, så ikke store tapet å bli kvitt et slikt drittselskap? Er jo hyggelig med rimelige flybilletter altså. Den største siden med saken her synes jeg, er det å kikke litt på hva politikerne tenker om saken. Litt interessant faktisk å lese.. Endret 21. desember 2017 av G Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 På ingen måte noe tap for Norge, personlig synes jeg også at de ansatte ikke hadde noen nevneverdig god moral heller. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ryanair er vel ikke noe større drittselskap enn de som feks drar til Sverige for å handle billigere mat som går utover det norske næringslivet, eller folk som kjøper billige klær som er en viss sjanse er laget av barnearbeidere under elendig forhold som knapt får betalt?Alle vil vel tjene mest penger og ha minst mulig utgifter, derfor var det også tomt for Grandiosa i 2 butikker her i byen i går. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2017 Men man risikerer ikke å måtte inn på en stådo ved svenskegrensen, hvor man må drite stående, eller stå over å gå på do Ryanair vil jo helst at man har ståplass ombord på flyet. Hadde de kunnet påtvunget oss det, så hadde man vel måtte gå ombord med kateter og bleie. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Nå må du ikke tro på alt du leser, jeg har ventet på flyvende biler siden 80 tallet. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Men da blir jeg, øh kastet ut av menigheten.. Om jeg tror mindre på det jeg måtte lese om på media. Nei tøyser nå Endret 21. desember 2017 av G Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 God etikk (code of ethics) er en egenskap som omtales at firmaer / corporatr har mere eller midre av. Ryan Air er vel blandt de dårligste i klassen på det området. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Er jo hyggelig med rimelige flybilletter altså. Den største siden med saken her synes jeg, er det å kikke litt på hva politikerne tenker om saken. Litt interessant faktisk å lese.. Politikerne prøver fortvilt å late som det ikke var de som forårsaket det hele. La nordmenn betale 10 ganger så mye for sine flyreiser, tross alt de har stemt på disse idiotene. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Men man risikerer ikke å måtte inn på en stådo ved svenskegrensen, hvor man må drite stående, eller stå over å gå på do Ryanair vil jo helst at man har ståplass ombord på flyet. Hadde de kunnet påtvunget oss det, så hadde man vel måtte gå ombord med kateter og bleie. Det er jo ingen som tvinger noen med å dra med Ryanair, så ser ikke problemet med at vurderte ståplass. Det verste her er egentlig at folk er villig til å gjøre svært mye for å spare penger, så de plassene hadde blitt fylt opp om de var billig nok. På en annen side er det også frivillig å jobbe i Ryanair, så om det er så jævlig så kan de vil bare finne seg en annen arbeidsplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå