stefanw1337 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Prøver å finne ut hva man kan tjene på nattarbeid, og hva ufaglærte, spesielt, ligger i timelønn. Så spesifisér om du er faglært eller ufaglært og hva du har i timen, gjerne også hva slags type jobb/bransje. Og hvis du har tillegg til vanlig timelønn, hva du får til vanlig og hva du har som tillegg.Og hvis noen har noen idé på tillegg for "ringevakt" tillegg per time er det også greit om jeg får. Endret 21. desember 2017 av stefanw1337 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Dette kommer til å variere så enormt mye at det ikke er "vits" å sjekke en gang. Men, for min del har jeg samme lønn om jeg jobber natt eller dag. Men jobber stort sett dag, så om jeg jobber ila natten går det i 100% overtid som regel. Det er dog veldig uvanlig, men noen kunder krever nattarbeid. 2 Lenke til kommentar
Duppelupp Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg er sykepleier på sykehus og tjener ca. 210kr timen + nattillegg på 70kr. de ufaglærte jeg jobber sammen med tjener har rundt 150kr/t pluss det samme i nattillegg. I tillegg har jeg 50000kr ekstra i årslønn for 100% stilling (har man lavere stillingsprosent kuttes dette tillegget tilsvarende) Tilsammen blir dette litt over 600k i året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå