Harald Brombach (digi.no) Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Gjennomførte samordnet aksjon i forrige uke.Microsoft og Facebook samarbeidet om å forstyrre nordkoreansk hackergruppe Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Hva er det de har til venstre for musematta, der man forventer å se et tastatur? Er det enda en musematte? Eller bare en liten motivasjonspingu? Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Hva er det de har til venstre for musematta, der man forventer å se et tastatur? Er det enda en musematte? Eller bare en liten motivasjonspingu? Hvem? Microsoft? Eller Lazarus? Facebook? Trump-administrasjonen? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Hvem? Microsoft? Eller Lazarus? Facebook? Trump-administrasjonen? Jeg vet ikke hvordan du skulle kunne se hva Microsoft eller Facebook har til venstre for musematta, så jeg antok det var forståelig at jeg snakket om bildet i artikkelen. Det ligger en Tux på hvert bord, noe malplassert. Endret 21. desember 2017 av tommyb Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Hvem? Microsoft? Eller Lazarus? Facebook? Trump-administrasjonen? Jeg vet ikke hvordan du skulle kunne se hva Microsoft eller Facebook har til venstre for musematta, så jeg antok det var forståelig at jeg snakket om bildet i artikkelen. Det ligger en Tux på hvert bord, noe malplassert. Ah. Kikka faktisk aldri på bildet, men ser det nå. Joda interessant klistremerke de har plassert der. Strangely umilitært for NK å være, må en si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå