G Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) https://www.nrk.no/rogaland/trekker-kontroversielt-spill-fra-butikkene-1.13834075 .. i følge Vennerød Kjempesuksess og terningkast seksIfølge Vennerød forlag er spillet landets desidert mest solgte brettspill. Noe som har gjort det til en kjempesuksess for forleggeren. I 2016 meldte Hegnar.no at forlaget solgte spill for 15 millioner kroner. – Når jeg spiller spillet så kaster jeg flere av kortene, ettersom jeg er en gammel, forsiktig mann, sier Christian Vennerød. I fjor ga Stavanger Aftenblad spillet terningkast seks i en større anmeldelse av brettspill. «Aller morsomst er spillet når man er helt på grensen, eller til og med over grensen for hva som går an», skrev anmelderen. Endret 20. desember 2017 av G Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Hun har jo ikke lest hva spillet er om hun drar det frem på familieselskap xD Det er vel siste jeg hadde gjort. Spillet er drøyt som f, men utrolig morsomt.. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2017 Alt må være barnevennlig, eller aldersmerkes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå