Civilix Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Tilbyr ikke stort sett alle børsteløs i disse dager da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Det er jeg faktisk usikker på. Har aldri satt bilen i en "vaskemaskin" før da jeg alltid bruker selvvask. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Statoil, Esso og Shell her har vertfall børsteløse programmer, når jeg er på Notodden bruker jeg alltid laserwash som er langt raskere og billigere enn bensinstasjoner. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Dette vil variere frå plass til plass, alt etter korleis bensinstasjonen har lagt opp køa. Sjølv tenker eg at det mest hensiktsmessige er å stille bilane i kø. Men det forutsetter sjølvsagt at betalingssystemet taklar den ordninga. Det er sjølvsagt på ingen måte greit å parkere bilen foran vaskehallporten slik at du blokkerer for andre, for så å gå inn å bestille seg hamburger og betale for bilvasken før du 30 min seinare kjem ruslande ut for å kjøyre inn bilen medan andre står og ventar. Vanligvis så er det slik at du fint kan sette bilen i kø og deretter betale for vasken utan at du forsinkar køa. Ein skal sjølvsagt aldri parkere og forlate bilen på ein slik måte at ein blokkerar andre. Hovedgrunnen til at eg meinar at bilane som hovedregel bør stå i kø er at då er det mulig å vurdere lengda på vaskekøa. Alternativt bør ein danne ei sjåførkø ved betalingsautomaten, eller bruk av kølappsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå