TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) Level Up Norge har ikke hatt noe store høydepunkter i det siste. Det er derfor det har vært stille i denne tråden. Du finner også denne herlige gjengen på: YouTubeFacebookPatreonSoundcloudTwitch Årets spill... ...fra 2019: ...fra 2018: ...fra 2017: Jubileumsshow 4-års Jubileum [15.feb.2020] 3-års Jubileum [15.feb.2019] 2-års Jubileum [15.feb.2018] Annet NMBU: En fra Level Up var med på å bygge fremtidige Oslo den 16. mars. Det ble streamet live den dagen på twitch. NMBU står bak det konsepet der. Er veldig usikker om når tid opptaket fra den dagen legges ut. Det kan ta dager, uker, måneder, år, kansje aldri, til det skjer. Hvem vet!! Men uansett så skal det gå ann å sen den på twitch på Level Up sin Twitch kanal. I etter tid har jeg oppdaget at de videoene fra NMBU dagen ikke lenger fungerer, det er noe jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg mener jeg husker at jeg fikk lov å dele de vidoene også, jeg nekter å tro at det ikke kan være det. https://www.twitch.tv/videos/239310499https://www.twitch.tv/videos/239327795 Live Podcast: Level Up hadde Live Podcast den 17. Januar 2020 i Kristiansand. Premierefest: Level Up hadde premierefest av 71° NoScope - EXP On The Beach den 1. juli 2019. Tiltcast: Den herlige gjengen Level Up var på Tiltcast den 6. oktober 2019. Endret 1. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Endret 16. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Endret 12. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2017 Dere finner resten i første tråd eller på YT kanalen demmes. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Level Up skal ha et nytt show om ikke så lenge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Den 15. februar er det to år siden Level Up offisielt forlot VGTV, og de skal ha et 6 timer langt jubileumsshow på den dagen. Dere har mye å glede dere til. Endret 7. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Tre dager igjen til jubileumsshow starter, når tid det starter står i første post. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Her har dere en gammel Level Up komentar. Et gammelt høyde punkt fra dem, om du vil. Endret 12. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg er selv veldig glad i Level Up, men jeg må bare spørre hva som er din rolle i forhold til denne gjengen? Spam'en din henger ikke helt på greip i forhold til responsen du får. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Jeg er selv veldig glad i Level Up, men jeg må bare spørre hva som er din rolle i forhold til denne gjengen? Spam'en din henger ikke helt på greip i forhold til responsen du får.Jeg har ingen rolle i Level Up gjengen, vil bare dele ut det dem gjør, for å få opp seere antallet demmes. Spam'en min!! Jeg har ikke irriterende spam. Max to av det samme, sjeldent tre ganger. Det har jeg faktisk loft Frida også, at jeg holder meg på det, that sitt. Det skal ikke være så irriterende, som før. Og hvordan kan du vite om min respons? Jeg har faktisk spurt dem om hva jeg har lov å dele av demmes videoer. Endret 16. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Mer finner dere på første tråd eller på demmes YT kanal. Endret 16. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 spillselskap = spillutvikler Level Up er ikke en spillutvikler. De er kritikere Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) spillselskap = spillutvikler Level Up er ikke en spillutvikler. De er kritikere Jeg ser spillselskap som et felles benevnelse av spillutvikler og spillmagasin. :huh: Men uansett, ikke noe problem å endre det, hvis det er så irriterende. Endret 13. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Skjer det noe spennende på Twitch den 16. mars. Når tid det starter på den dagen står i første post. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Jeg må nåkk skuffe dere. Fredag den 16. Mars. Det vil ikke komme live av det store store som skal skje. Frida nevnte det selv i live streamen i går. Men hun sier at det skal komme opptakk av den. Endret 15. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Jeg må nåkk skuffe dere. Fredag den 16. Mars. Det vil ikke komme live av det store store som skal skje. Frida nevnte det selv i live streamen i går. Men hun sier at det skal komme opptakk av den. Glem det jeg sa, jeg har misforstådt. Jeg trodde at de snakket om twitch. Så viste det seg at de snakket om siden NMBU si side, det er der det ikke vil bli streamet live. Håper ikke at dere er sinte på meg, pga denne misforståelsen. Endret 15. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2018 Er veldig usikker når tid opptaket fra fredagen den 16. mars legges ut. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 E3 er tundt gjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå