tankbug Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 synd at sega slutta med konsoller, jeg var veldig glad i megadrive'n. La oss håpe at nintendo ikke deler sega's skjebne Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tror ikke det...Men sega var jo mesteren da! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er det heeeelt sikkert at ikke Sega slipper flere konsoller da? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) I nærmeste framtid ja. Hvis de noensinne vil begynne igjen vil det ta lang tid å bygge opp en hardware avdeling igjen, og de trenger langt langt mer penger enn de har nå. Ting kan ha forandret seg om 10 år, men jeg tviler sterkt. Endret 13. mars 2004 av Niskivara Lenke til kommentar
raysv Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sega ble vel kjøpt opp av Nintendo tror jeg...de lager jo Sonic spill til GBAen.... Kan vel ikke stemme? Sega lager da spill til xbox også!! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 sega er ikke kjøpt opp av noen! De bare har sluttet å laske spille-konsoller. Nå konsentrerer de seg bare om å lage spill,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå