OKKOKK Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Nei lol! De lager spill til alle konsoller! Nintendo eier ingenting av Sega! Det ville ha vært en skam Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Hmmm...Men uansett så har jeg et problem - kameraten satt og spilte på sin Dreamcast da hunden kom borti stikkontakten og dro den ut Dermed når han skrudde den på igjen så virket ikke noen av kontrollene hans lengre, og heller ikke den nye som han nettop har kjøpt Hva skal han gjøre? Need Help... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hmmm...Men uansett så har jeg et problem - kameraten satt og spilte på sin Dreamcast da hunden kom borti stikkontakten og dro den ut Dermed når han skrudde den på igjen så virket ikke noen av kontrollene hans lengre, og heller ikke den nye som han nettop har kjøpt Hva skal han gjøre? Need Help... Spiderman hadde Dreamcast kontrollere for et halvt år siden. Kan hende de har ennå. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Har skjekka...Der kunne de ikke reparere og en nye Dreamcast ville koste 1000 kr... Trenger Hjelp! Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (Hmmm...Men uansett så har jeg et problem - kameraten satt og spilte på sin Dreamcast da hunden kom borti stikkontakten og dro den ut Dermed når han skrudde den på igjen så virket ikke noen av kontrollene hans lengre, og heller ikke den nye som han nettop har kjøpt Hva skal han gjøre? Need Help...) Noen som vet hva jeg skal gjøre med det? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Er Panzer Dragoon Orta noe kult? Tenkte å kjøpe det eller Max Payne 2... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Er Panzer Dragoon Orta noe kult?Tenkte å kjøpe det eller Max Payne 2... Sinnsykt pent, og absolutt i klasse med de beste rail-shooter spill. Så hvis du liker slikt, så er det et spill du nesten må ha. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Eller Return to Caste Wolfenstein? Er det bra? Fikk 9.2/10 i Official Xbox Mag... Eller kanskje Ghost Recon : Island Thunder? Så mye å velge mellom... Endret 17. desember 2003 av Laman Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Dere snakker ikke om det som forumet handler om akkurat.. Lenke til kommentar
Nutcracker Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 OKKOKK: Jeg tipper at det er kontroll portene på Dreamcasten som har røket. Mange har hatt problemer da disse ryker av forskjellige årsaker ( mest vanlig ved bruk av joyticker eller 3rd party controllere) Synes jeg husker at det var en enkel måte å fixe dem selv, med bittelitt peiling på elektronikk. Husker ikke akkurat hvor jeg leste det, men hvis dere vil så finner dere det nok. Bruk google og dreamcast forum. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Finner det ikke...kan du hjelpe meg please? Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Finner det ikke...kan du hjelpe meg please? Lenke til kommentar
Nutcracker Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Javel, siden det skulle være så vanskelig. Tok meg bare et par sekunder å finne uansett : http://www.ukretro.co.uk/dreamcast.htm (direkte link til å fikse problemet) http://pub94.ezboard.com/fgameconsolerepairforumfrm7 (her finner du sinnsykt mange som har det samme problemet som dere, og andre dreamcast problemer) http://www.crookdimwit.com/DCabuse.htm Her har du en morsom side om en som har mishandlet controlleren sin og dermed ødelagt en controller motstand. Som du sikkert vil forstå så må du bytte ut en eller flere motstander på controller kretskortet/ene. En 1/4 watt 10ohm motstand sies å virke bedre en de 5 ohms motstandene som egentlig blir brukt, da de ikke ryker så lett. Har selv hatt problemer med dreamcasten min, først bytte av laser, så måtte jeg fixe et psu-ustabilitets problem. Håper dere klarer å fikse DC-en. Endret 17. desember 2003 av Nutcracker Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Takker for svarene Jepp nå fikset jeg dreamcasten og vil bare takke og ønske GOD JUL!!!! En ting jeg lurer på - Hvor får jeg tak i shenmue 2 til dreamcasten min? Endret 24. desember 2003 av OKKOKK Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Mener å ha lest en plass at Sega holdt på å lage en egen emulator og man kunne kjøpe spillene via nedlasting. Husker ikke helt om det innebar dreamcast. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Synes grafikken osv virker litt stusseli Noen som vet hva jeg kan gjøre for å gjøre den bedre? Kan jeg sette i nye komponenter som grafikkort og CPU? Det ville vært digg Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kjøpte meg dreamcast for 2 år siden. Og noen mnd etter, sluttet de å produsere spill! Men fikk tak i det feteste spilla. Shenmue 1 & 2.Hørt litt rykter om 3, stemmer dette? Stemmer det kommer på XBox da Lenke til kommentar
OleP Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hmmm.. ble ikke Sega kjøpt opp av Nokia? "Den finske mobilprodusenten Nokia vil bli store på spill. Derfor kjøper de nå Sega.com - en av restene av det en gang så store Sega-konsernet." http://www.itavisen.no/art/1301730.html Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Nei... Nokia har kjøpt hjemmesiden Sega.com som er ca. 15 % av hele Sega Konsernet.. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ja, det var et bra spørsmål - Hva skjer egentlig med Sega nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå