Roger Roger Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Hadde Mourinho vært Bristol manager hadde han parkert bussen. Herlig å se et lag som faktisk har troa på egne ferdigheter og tør å presse og spille offensivt! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Vi spiller med et lag til flere milliarder kroner og Bristol er det beste laget. Syns ikke dette er ok på noen som helst måte. Vi kunne visst tape med selveste Pogba på banen også. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) Er vel første tapet med Pogba på banen på over 14 måneder. (usikker på om det kun gjaldt ligaen) Endret 20. desember 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Tar ikke dette så jævlig tungt. Jada, vi skal vinne mot slike lag hver dag, hele uken, men noen ganger vil det seg ikke. Bristol hadde virkelig dagen og spilte flott fotball. Uten å ha gått igjennom baklengsmålene og sett etter personlige feil, så vil jeg påstå at alle topplag hadde kunnt sluppet inn de to målene, for de kom som et resultat av flott angrepsspill. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) Gøy for Bristol fansen da. De neste 30 årene kommer de til å snakke om "den gangen vi slo United, med Zlatan og Pogba på banen": Endret 20. desember 2017 av blured Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Jeg syns det er for svakt og gidder ikke prøve å legge lokk på det. Bristol vant fortjent og det syns jeg er alt for dårlig med tanke på laget Man Utd startet med. Burde strengt tatt klare å styre en slik kamp, noe vi til tider ikke klarte engang. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Syns det var ræva jeg og, helt fryktelig at vi klarer og tape fortjent for Bristol! elendig av laget idag! at det går ann egentlig, skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå