Snikpellik Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) Kvartfinale, ligacupen Ashton Gate, onsdag 20. desember kl. 21:00 Dommer: Mike Dean Vises på: Viasat 4, Sky Sports Norsk kommentator: Morten Langli Endret 20. desember 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2017 Obs, feil kategori. Flyttes gjerne. Mer on-topic så håper jeg Matic hviles og at vi får se Zlatan og Mkhitaryan denne kampen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 I dag MÅ Lukaku og Matic få hvile... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Hvor interessant er Mikke Mus-cupen for Mourinho i år? Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Zlatan fra start plz Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Mourinho har vel aldri nedprioritert liga-cup tidligere? Jeg innbiller meg at han stilte ekstremt sterke lag i Chelsea-perioden mot langt svakere motstand. Selvsagt med påfølgende klaging om alt for tett program. Jeg tror vi mønstrer et sterkt lag. Blir ikke overrasket om vi stiller med Pogba, Rashford og Lukaku. Håper vi stiller med Zlatan, og sparer Valencia, Lukaku, Matic. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 McTominay og Shaw kunne også vært med her, sammen med Zlatan og Mhiki Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 https://www.youtube.com/watch?v=kiFbdK75yWU Han kommenterer i hvert fall på pre-match at han vil gjøre endel enderinger, og at det er mulig at Mkhi er med. Håper på det, vil gjerne se at han får en siste mulighet til å vise at han kan bidra på et jevnt høyt nivå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) Mkhitaryan var med flyet til Bristol ifølge Daily Mail. Hele troppen: Sergio Romero, Joel Pereira, Kieran O’Hara, Matteo Darmian, Victor Lindelöf, Chris Smalling, Marcos Rojo, Axel Tuanzebe, Daley Blind, Luke Shaw, Scott McTominay, Paul Pogba, Ander Herrera, Jesse Lingard, Henrikh Mkhitaryan, Juan Mata, Marcus Rashford, Anthony Martial, Zlatan Ibrahimovic og Romelu Lukaku Endret 20. desember 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Matic OG Lukaku blir hvilt? Sykt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Pogba? ? Har jo spilt lite denne sesongen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Joa det er helt fair, vil bare ikke ha han skadet eller noe mot Bristol Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Pogba? Fint at han får spille litt for å "holde varmen", men håper ikke det blir hele kampen nei, det blir for dumt. Forøvrig glimrende at ibra og shaw får spille denne. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Matic OG Lukaku blir hvilt? Sykt. Kan jo hende han finner på å slenge inn Lukaku etter 70 min. Fortsatt bedre enn at han startet da. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Og McTominay, det syns jeg var moro å se. Mangler Mhiki i oppstillingen der også Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2017 Alle som starter trenger spilletid. Fint lag. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Viasat sitt studio er riiiimelig kleint ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå