fjarle Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Verdens minste mobiltelefon veier 13 gram og kan bestilles på Kickstarter.Denne telefonen er på størrelse med en fyrstikkeske Lenke til kommentar
Populært innlegg Kynxx Skrevet 20. desember 2017 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2017 Perfekt for våre fengselsfugler som bruker rektum som mobildeksel. 11 Lenke til kommentar
Lexidh Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Kan den brukes uten SIMkort? Altså, til å ringe nødnummer med i tilfelle alskens rottefeller. 1 Lenke til kommentar
runander Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Perfekt for våre fengselsfugler som bruker rektum som mobildeksel. Tidenes kommentar!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Kan den brukes uten SIMkort? Altså, til å ringe nødnummer med i tilfelle alskens rottefeller. Helt sikkert. Lenke til kommentar
mixtape Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 tlfoner på størrelse med kredittkort er over hele ebay, men den her er mindre da ? Lenke til kommentar
Anders Solberg Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Perfekt for våre fengselsfugler som bruker rektum som mobildeksel. Hahaha ? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 21. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2017 mixtape: I hvert fall i areal - men jeg har forsøkt å finne ut tykkelsen på disse kredittkortmobilene, og den oppgis stort sett ikke. Navnet lyver litt, ettersom jeg ikke ser for meg at spesielt mange av dem faktisk er akkurat like tynne som kredittkort. Strengt tatt tviler jeg på at det er noen som har målt volum på samtlige kompakte/minimobiler på kloden. Så å garantere at denne er aller minst, med tanke på alle garasjeprosjektene som selger telefoner basert på ferdige hovedkort, er nok vanskelig. Men den er i hvert fall mindre i overflate enn kredittkortmobilene, og muligens også i volum. De fleste mobilene med Tiny T1s formfaktor ser ellers ut til å være noen millimeter lengre, bredere eller tykkere. 1 Lenke til kommentar
Darwinen Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Eventuelt bare kjøpe en her ? https://www.banggood.com/Wholesale-Mini-Card-Phones-c-4541.html Sverger på jeg ser en kick starter med rebrandet kina varer hver uke. Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 verdens minste? Kjøpte nettopp en en smartklokke for $10 fra Aliexpress. En DZ09 ... den har også innebygt 2G telefon, touch farge display kamera og et 380mAh batteri. https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_174048.html Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Zoolander all over again xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg