KarateK1d Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kan det ikke bli fryktelig mye støv inn på ribba da? Støvfilter? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Fikk det til jul, men skal bytte da det ikke passer i chieftec kabisset mitt.. Skjermkort og slikt er i veien.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Fikk det til jul, men skal bytte da det ikke passer i chieftec kabisset mitt.. Skjermkort og slikt er i veien.. selge det til meg? det er det overklokkings kittet du snakker om ja? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hmm, var meningen der liksom å ha en slange inn over cpu kjøleren? eller er jeg helt på tur nå? Hørtes litt tøft ut nei, du er lat i dag ja. det stemmer det. lufte går igjennom den "slangen" der, slik at all lufta som kommer fra vifta går i cpu kjøleren, eksempel....... Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 uansett, noen som faktisk har testet dette produktet.. vurderte å kjøpe det, men vil gjerne vite om noen har noen erfaringer. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kan komme med erfaringer i morra jeg, skal til byen i morra , må bruke litt spenn Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Avhengig av hvor god sirkulasjon man har i kabinettet fra før, så tror jeg du kan få meget gode resultater med dette produkt. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kan det ikke bli fryktelig mye støv inn på ribba da? Støvfilter? Så klart Tenkte ikke på det Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 noen som vet om støvfilteret "stopper" mye av lufta som kommer fra vifta? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kom en tanke til mitt lille hode. Hva om jeg lager et slikt kit selv. Onkel jobber på et slange firma, seth bilservice så han har sikkert noen store slanger osv som han kan selge meg. det kunne jo funke da? Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kom en tanke til mitt lille hode. Hva om jeg lager et slikt kit selv. Onkel jobber på et slange firma, seth bilservice så han har sikkert noen store slanger osv som han kan selge meg. det kunne jo funke da? Så klart det kunne funke!! Men da må du vel kanskje kjøpe støvfiltre selv for det er vel ikke så lett og lage egne støvfiltre som luften går lett gjennom! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 eller blir det lettere og billigere å bare kjøpe komplett sett (overclocking coller kit) Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ballemann Skrevet 29/12/2003 : 20:05 noen som vet om støvfilteret "stopper" mye av lufta som kommer fra vifta? ne id jørrkje d så lenge du har filtere forann viftå mn d bråge jo merr .... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Da er det bestilt, doh de tar ikke imot orderen før mandagen, Da blir det lenge å vente ****** varetelling men jau jau, skal ta bilder osv når jeg får det iallefall da .... Da klarte jeg å bruke 400kroiner i dag og da mvh BalleMann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 da har jeg fått pakken fra microplex, skal litt modding til før jeg fester den osv, har ingen on\off knapp heller så må skaffe meg slikt før jeg starter pc'en, så hvis noen gidder å hoste bilder for meg kommer det bilder snart kan jeg tenke meg... mvh BalleMann Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) ballemann Skrevet 29/12/2003 : 20:05 noen som vet om støvfilteret "stopper" mye av lufta som kommer fra vifta? ne id jørrkje d så lenge du har filtere forann viftå mn d bråge jo merr ... Hva er det du prøver å si her? Skriv på BOKMÅL! Ikke denslags dialekt! Tenk på at det kan være endel personer her inne som har DYSLEKSI, og da er det ikke lett å skjønne den skrivemåten du har brukt! Dette er ikke ment som whining! Endret 11. januar 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 men jeg prøvde å "blåse" med egen munn gjennom, og da kom det jo nesten ingen luft igjennom jo Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ballemann Skrevet 29/12/2003 : 20:05 noen som vet om støvfilteret "stopper" mye av lufta som kommer fra vifta? ne id jørrkje d så lenge du har filtere forann viftå mn d bråge jo merr ... Hva er det du prøver å si her? Skriv på BOKMÅL! Ikke denslags dialekt! Tenk på at det kan være endel personer her inne som har DYSLEKSI, og da er det ikke lett å skjønne den skrivemåten du har brukt! Dette er ikke ment som whining! omg.. du kan ikke be alle som ikke skriver bokmål om å gjøre det bare fordi du har dyseleksi.. Skjønner at du ikke skjønte innlegge, tok meg litt tid her. ne id jørrkje d så lenge du har filtere forann viftå mn d bråge jo merr ... nei, det gjør den ikke så lenge du har filtere forann vifta, men det bråker jo mer... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 men jeg prøvde å "blåse" med egen munn gjennom, og da kom det jo nesten ingen luft igjennom jo hehehehe.... og hvor mange m3 klarer du å flytte i timen med egen pust da?? og hvor mye tror du du føler av den når pusten din er varm... monter ei vifte i ene enden og sleng vifta mot ett åpent vindu... da vil du merke at den funker... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 men jeg prøvde å "blåse" med egen munn gjennom, og da kom det jo nesten ingen luft igjennom jo hehehehe.... og hvor mange m3 klarer du å flytte i timen med egen pust da?? og hvor mye tror du du føler av den når pusten din er varm... monter ei vifte i ene enden og sleng vifta mot ett åpent vindu... da vil du merke at den funker... hmm njaa sånn cirka 999999m\3? nei da, men, men, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå