silkshade Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Hei! Satt og surfet på microplex.no, så fant jeg et Sunbeam Overclockers Cooler Kit. Det ser litt jalla ut, men hvis det hjelper noe særlig så bør det jo prøves! Noen som har erfaringer med dette kitet? 180 kroner er jo ikke allverden for litt bedre kjøling! mvh vladnag EDIT gikk ikke an å linke til produktet Endret 10. desember 2003 av vladnag Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) 395,- står det på linken jeg fikk opp da men... Koolance vannblokk, GPU/chipset, Gold Endret 10. desember 2003 av kverna Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 av en eller annen merkelig grunn går det ikke an å få riktig link til produktet. jeg har prøvd fem ganger nå, med samme resultat! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er det denne du mener: Sunbeam Overclockers Cooler Kit Fordelen med denne er at CPU vifta får kald luft direkte fra utsiden av kabinettet. Kan gi god effekt hvis du har et kabinett som har dårlig lufting. Men hvis du allerde har ekstra vifter i front og bakkant så blir nok effekten heller dårlig. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hehe, problemer med klipp-ut og lim-inn funksjonen din?? Tror den der skal funke meget bra. Er du heldig kan du vinne en 7-8 grader med den. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 det er bare gå til produktet, sette musa på navnet til produktet og taste inn det som står på statuslinja.. jevla plagsomt egentlig.. mye bedre med sånnt system som f.eks komplett har... Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 hehe, problemer med klipp-ut og lim-inn funksjonen din?? muligens, prøvde omtrent alle muligheter, men uansett så kom samme linken opp i "adress bar" i internet explorer! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hehe, problemer med klipp-ut og lim-inn funksjonen din?? muligens, prøvde omtrent alle muligheter, men uansett så kom samme linken opp i "adress bar" i internet explorer! Skyldes at microplex bruker en frame løsning på sidene sine, slik at du må linke fra selve siden som ligger inne i frame'en istedet for siden som holder rammeverket. Høyreklikk på produktsiden og velg egenskaper så kan du kopiere linken derfra. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ctrl C og ctrl V Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hmm, var meningen der liksom å ha en slange inn over cpu kjøleren? eller er jeg helt på tur nå? Hørtes litt tøft ut Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) hehe, problemer med klipp-ut og lim-inn funksjonen din?? Tror den der skal funke meget bra. Er du heldig kan du vinne en 7-8 grader med den. 7-8 grader hvis jeg er heldig? Steike må skaffe meg en!! Endret 23. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 omg at det skal være så vanskelig og kopiere linker da høyreklikk der du går inn for å se mer informasjon og så trykker du på "Kopier"....så trykker du Ctrl + V her inne Skakke verra lett... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ehh.. på microplex er du nødt til og ta "Åpne i nytt vindu" for og få linken da Venn0x !!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ehh.. på microplex er du nødt til og ta "Åpne i nytt vindu" for og få linken da Venn0x !!! Feil tobias.. Slutt med det anti-vennox shitet ditt? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jo du må høyreklikke på linken og velge kopier link hvis ikke går det dårlig Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) jo du må høyreklikke på linken og velge kopier link hvis ikke går det dårlig ja Edit. Har ikke noe i mot Venn0x jeg bare sa det! Endret 24. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ikke for og spamme eller no, men du har noe i mot meg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har tenkt å kjøpe meg en slik en jeg også, med en 120mm titan i front som blåser inn på CPU Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kan det ikke bli fryktelig mye støv inn på ribba da? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Her krangles det faktisk om hvordan man kopierer linker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå