bakalaka Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 "Beste alternativene", er et begrep du bruker for øretelefoner som var best allerede. Noe Airpods aldri var. Om det overdrevene Apple-fokuset og den dårlige journalistikken ffortsetto, blir det snarr på yide å forlate Tek. I løpet av et par år har denne siden blitt nye iTAvisen. Sutrete og uvitende Android-brukere er de samme, uansett forum tydeligvis ? Det første han sier er vel korrekt? God lyd har vel aldri Airpods vært kjent for. 4 Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Tja, ingen har vel sagt de var best, var vel snakk om beste alternativ, og da finner man gjerne noen i samme prisklasse...Han tolker det tydeligvis veldig feil. Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 "Beste alternativene", er et begrep du bruker for øretelefoner som var best allerede. Noe Airpods aldri var. Om det overdrevene Apple-fokuset og den dårlige journalistikken ffortsetto, blir det snarr på yide å forlate Tek. I løpet av et par år har denne siden blitt nye iTAvisen. Sutrete og uvitende Android-brukere er de samme, uansett forum tydeligvis Dra tilbake til iTAvisen. Vi har nok av barnehageunger her.Hehe, nei skjønner godt at du ikke liker at folk som bruker Apple retter opp i synsingene noen av dere holder på med i hver eneste Apple-artikkel... Kan jo gjøre som deg å be deg komme deg bort fra Tek og ikke forsøple hver eneste Apple-artikkel, finnes masse Android-sider der dere kan synse ilag. Du misforstår hva som kritiseres. Jeg bruker for øvrig ikke Android. "Apple airpods er utsolgt, her er de beste alternativene." Når man leser denne setningen kan det lett tolkes som at det beste er utsolgt, her er de beste som fremdeles kan skaffes. Men air pods var aldri best i test, heller ikke her på Tek. Videre er det masse produkter som er utsolgt før jul. Hva er grunnen til at det skal lages en artikkel som nevner Apple airpods? Hvorfor ikke skrive "Her er de beste trådløse ørepluggene som fremdeles kan skaffes". For i realiteten er det ikke noen verdi i å vite at airpods er utsolgt. Har man forsøkt å kjøpe dem vet man det allerede, hvis ikke driter man gjerne i det. Har man planer om å kjøpe plugger kan det imidlertid være kjekt å vite hva som finnes. Generelt har jeg imidlertid ikke så mye i mot denne typen artikler. Men jeg registrerer nærmest en trend om å få nevnt Apple så mye som mulig, sikkert for å skaffe klikk. Man behøver ikke ha Apple i overskriften så snart man får muligheten til å junkie det den veien. Men man kan da spørre seg. Ønsker man som leser at Tek er balansert, eller i jaget på klikk skal bevege seg mot å bli en Apple promotør. Jeg mener at sider som tek faktisk har et ansvar og ikke skape produkthype bare fordi man ønsker å catche en hypet brukermasse. Neida, jeg skjønner at så fort Apple blir nevnt, så mister mange både leseevne og forståelse av hva som menes, og etter det lille jeg har lest, så er vel AirPods blant de mestselgende trådløse på verdensbasis, mulig de er helt i tet, og når de tydeligvis er utsolgt så er det sikkert en populær julegave, men jeg ser jo at han jeg egentlig svarte er butthurt for at ikke Samsung er nevnt, de har vel kanskje ikke så stor etterspørsel på de nye rosa proppene da og de er neppe utsolgt. Ha en fin kveld Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 "Beste alternativene", er et begrep du bruker for øretelefoner som var best allerede. Noe Airpods aldri var. Om det overdrevene Apple-fokuset og den dårlige journalistikken ffortsetto, blir det snarr på yide å forlate Tek. I løpet av et par år har denne siden blitt nye iTAvisen. Sutrete og uvitende Android-brukere er de samme, uansett forum tydeligvisDra tilbake til iTAvisen. Vi har nok av barnehageunger her.Hehe, nei skjønner godt at du ikke liker at folk som bruker Apple retter opp i synsingene noen av dere holder på med i hver eneste Apple-artikkel... Kan jo gjøre som deg å be deg komme deg bort fra Tek og ikke forsøple hver eneste Apple-artikkel, finnes masse Android-sider der dere kan synse ilag.Du misforstår hva som kritiseres. Jeg bruker for øvrig ikke Android. "Apple airpods er utsolgt, her er de beste alternativene." Når man leser denne setningen kan det lett tolkes som at det beste er utsolgt, her er de beste som fremdeles kan skaffes. Men air pods var aldri best i test, heller ikke her på Tek. Videre er det masse produkter som er utsolgt før jul. Hva er grunnen til at det skal lages en artikkel som nevner Apple airpods? Hvorfor ikke skrive "Her er de beste trådløse ørepluggene som fremdeles kan skaffes". For i realiteten er det ikke noen verdi i å vite at airpods er utsolgt. Har man forsøkt å kjøpe dem vet man det allerede, hvis ikke driter man gjerne i det. Har man planer om å kjøpe plugger kan det imidlertid være kjekt å vite hva som finnes. Generelt har jeg imidlertid ikke så mye i mot denne typen artikler. Men jeg registrerer nærmest en trend om å få nevnt Apple så mye som mulig, sikkert for å skaffe klikk. Man behøver ikke ha Apple i overskriften så snart man får muligheten til å junkie det den veien. Men man kan da spørre seg. Ønsker man som leser at Tek er balansert, eller i jaget på klikk skal bevege seg mot å bli en Apple promotør. Jeg mener at sider som tek faktisk har et ansvar og ikke skape produkthype bare fordi man ønsker å catche en hypet brukermasse. Neida, jeg skjønner at så fort Apple blir nevnt, så mister mange både leseevne og forståelse av hva som menes, og etter det lille jeg har lest, så er vel AirPods blant de mestselgende trådløse på verdensbasis, mulig de er helt i tet, og når de tydeligvis er utsolgt så er det sikkert en populær julegave, men jeg ser jo at han jeg egentlig svarte er butthurt for at ikke Samsung er nevnt, de har vel kanskje ikke så stor etterspørsel på de nye rosa proppene da og de er neppe utsolgt. Ha en fin kveld Å lese teknologinyheter er alltid spennende, og det er det samme om det er om Sony, Apple, Android eller Windows produkter. Mulig det er mange "butthurt" Android/Sony/Samsung/Windows-fans som farer rundt på diverse forumer og sprer eder og galle, men det er vel strengt tatt like mange andre veien. Det som reageres på i denne artikkelen (og den forrige jeg svarte deg på som jeg aldri fikk svar tilbake på) er ordlyden både i selve artikkelen og også i kommentarfeltet. Akkurat her insinueres det at Airpods er det beste produktet innen sin produktkategori, og i den forrige artikkelen hylles det at W1 endelig gjør 90% det samme som NFC har gjort på andre telefoner i 5-6 år allerede. Når man presiserer det i kommentarfeltet kommer det tilbake svar på at man ikke vet hva man snakker om osv og at man er butthurt, men når man da spør om hva som egentlig er så bra så ramses det stort sett opp ting som allerede har vært mulig hos andre produsenter i en årrekke. Så da kan man jo lure på hvem det er som egentlig er butthurt?=) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Her en liten oppsummering av hva Apple W1-brikken tilfører; Seamless Pairing. You're right, this is handled by NFC pairing with the competition but you won't need to re-pair when moving between devices due to iCloud pairing. iCloud pairing. After pairing with your iPhone, all your other Apple devices hat are logged in to the same iCloud account will also be paired. Then, when the W1 device is in range of any of your iCloud devices, you can switch the connection (in Control Center on iOS or the menu bar on macOS), without digging into settings/system preferences and opening the Bluetooth menu or pressing a button on the W1 device to put it into pairing mode or anything else. Paired with Apple Watch and iPhone simultaneously. Some other Bluetooth headphones support being paired with two devices simultaneously and can get this going, but you still have to dig around in the Watch's settings app to pair (and for some headphones to reconnect). Not so with the W1. Precise display of battery. Bluetooth headphones can relay their current battery to paired devices, but seemingly only in 10% chunks (i.e. it always jumps from 90% to 80%, never anything in between). W1 devices can relay their battery life with a precision of 1% (goes from 90% to 89% to 88%...). Additionally, their battery percentage is displayed in the control center, even when they aren't connected and are just in range. Automatic support for AAC on macOS. Good Bluetooth headphones will support the AAC codec since it is better than the default SBC for music. However even if the headphones support this codec, macOS will still use SBC unless you download a developer tool provided by Apple, called Bluetooth Explorer, and change settings before pairing with the device. It's unclear whether this is a bug in macOS or the Bluetooth standard or just headphone manufacturers bungling AAC support. But the W1 devices will default to AAC without any configuration. Huge gains in power efficiency. The Beats Solo2 had 12 hours of playback. The Solo3 have 40 hours of playback. That's more than 3 times. Apple claims this is due to the W1. The Solo3 have the same weight and build as the Solo2, which means it's unlikely the battery is significantly larger. So I'm inclined to believe them. All Apple W1 equipped devices seems to feature much better battery life compared to competitors with the same size of batteries. Reviews also shows that when used with Android devices that cannot utilise the W1 features battery life is greatly reduced. Gains in connection reliability. This is more anecdotal, but its most likely due to how Apple strictly relies on Bluetooth class 1 on Apple W1 equipped devices while every other headphone maker relies on Bluetooth class 2 so many have said they've experienced much more reliable connections with the Solo3, AirPods and Studio3. The days of Bluetooth being terrible across the board are well past, but I can say that in 3 weeks of use I have had much less connection hiccups with the Solo3 than with the Bose QC35. The frequency of, for instance, audio skipping for no apparent reason, is something like once or twice a week with the Solo3, compared to around once a day with the QC35 and the maximum range is vastly superior. Automatic firmware updates and embedded features within iOS. This might not seem all that important but its somewhat handy. You will receive firmware automatically without the need of going through separate third-party apps or any other kinds of hoops. iOS handles all of this automatically for you and all the additional features like changing what touch controls on the AirPods do, managing noise cancellation on the Studio3 etc is done directly through the settings on iOS. No need for grabbing third-party apps from the AppStore. Endret 21. desember 2017 av RamGuy 2 Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Her en liten oppsummering av hva Apple W1-brikken tilfører; Seamless Pairing. You're right, this is handled by NFC pairing with the competition but you won't need to re-pair when moving between devices due to iCloud pairing. iCloud pairing. After pairing with your iPhone, all your other Apple devices hat are logged in to the same iCloud account will also be paired. Then, when the W1 device is in range of any of your iCloud devices, you can switch the connection (in Control Center on iOS or the menu bar on macOS), without digging into settings/system preferences and opening the Bluetooth menu or pressing a button on the W1 device to put it into pairing mode or anything else. Paired with Apple Watch and iPhone simultaneously. Some other Bluetooth headphones support being paired with two devices simultaneously and can get this going, but you still have to dig around in the Watch's settings app to pair (and for some headphones to reconnect). Not so with the W1. Precise display of battery. Bluetooth headphones can relay their current battery to paired devices, but seemingly only in 10% chunks (i.e. it always jumps from 90% to 80%, never anything in between). W1 devices can relay their battery life with a precision of 1% (goes from 90% to 89% to 88%...). Additionally, their battery percentage is displayed in the control center, even when they aren't connected and are just in range. Automatic support for AAC on macOS. Good Bluetooth headphones will support the AAC codec since it is better than the default SBC for music. However even if the headphones support this codec, macOS will still use SBC unless you download a developer tool provided by Apple, called Bluetooth Explorer, and change settings before pairing with the device. It's unclear whether this is a bug in macOS or the Bluetooth standard or just headphone manufacturers bungling AAC support. But the W1 devices will default to AAC without any configuration. Huge gains in power efficiency. The Beats Solo2 had 12 hours of playback. The Solo3 have 40 hours of playback. That's more than 3 times. Apple claims this is due to the W1. The Solo3 have the same weight and build as the Solo2, which means it's unlikely the battery is significantly larger. So I'm inclined to believe them. All Apple W1 equipped devices seems to feature much better battery life compared to competitors with the same size of batteries. Reviews also shows that when used with Android devices that cannot utilise the W1 features battery life is greatly reduced. Gains in connection reliability. This is more anecdotal, but its most likely due to how Apple strictly relies on Bluetooth class 1 on Apple W1 equipped devices while every other headphone maker relies on Bluetooth class 2 so many have said they've experienced much more reliable connections with the Solo3, AirPods and Studio3. The days of Bluetooth being terrible across the board are well past, but I can say that in 3 weeks of use I have had much less connection hiccups with the Solo3 than with the Bose QC35. The frequency of, for instance, audio skipping for no apparent reason, is something like once or twice a week with the Solo3, compared to around once a day with the QC35 and the maximum range is vastly superior. Automatic firmware updates and embedded features within iOS. This might not seem all that important but its somewhat handy. You will receive firmware automatically without the need of going through separate third-party apps or any other kinds of hoops. iOS handles all of this automatically for you and all the additional features like changing what touch controls on the AirPods do, managing noise cancellation on the Studio3 etc is done directly through the settings on iOS. No need for grabbing third-party apps from the AppStore. Du glemte: • Lowest sound quality in the clas • Extreamly overpriced when considering the outdated technology Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Nå har jo ikke lydelementene noe som helst med Apple W1-brikken å gjøre så forstår ikke helt hvorfor du skal drive å blande kortene her? Og akkurat hva du henviser til med utdatert teknologi må du jo veldig gjerne utdype. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Her en liten oppsummering av hva Apple W1-brikken tilfører; Seamless Pairing. You're right, this is handled by NFC pairing with the competition but you won't need to re-pair when moving between devices due to iCloud pairing. Som det står skrevet, dette er ikke noe særlig annerledes enn hos konkurrentene. iCloud pairing. After pairing with your iPhone, all your other Apple devices hat are logged in to the same iCloud account will also be paired. Then, when the W1 device is in range of any of your iCloud devices, you can switch the connection (in Control Center on iOS or the menu bar on macOS), without digging into settings/system preferences and opening the Bluetooth menu or pressing a button on the W1 device to put it into pairing mode or anything else. Dette er nytt, men da det tar meg 4 sekunder å pare en ny enhet (som er noe man bare gjør en gang) ser jeg ikke helt hvorfor det skrytes så voldsomt av dette? De fleste har maks 2, kanskje 3 enheter uansett så så veldig tidssbesparende er det vel ikke? Paired with Apple Watch and iPhone simultaneously. Some other Bluetooth headphones support being paired with two devices simultaneously and can get this going, but you still have to dig around in the Watch's settings app to pair (and for some headphones to reconnect). Not so with the W1. Jeg har ikke smartklokke og det er heller ingenting jeg kommer til å kjøpe med det første da jeg har flere ganske dyre analoge klokker. Men jeg ser absolutt nytten for de som har det. Men korrekt meg om jeg tar feil, men støtter ikke fleste Android-smartklokkene også NFC? Og kan da pares like enkelt som en telefon? Precise display of battery. Bluetooth headphones can relay their current battery to paired devices, but seemingly only in 10% chunks (i.e. it always jumps from 90% to 80%, never anything in between). W1 devices can relay their battery life with a precision of 1% (goes from 90% to 89% to 88%...). Additionally, their battery percentage is displayed in the control center, even when they aren't connected and are just in range.Dette er absolutt nyttig. Spesielt på enheter som maks har 6-7 timers batteritid som noen av de mindre og around-neck type bluetooth-headset etc. Automatic support for AAC on macOS. Good Bluetooth headphones will support the AAC codec since it is better than the default SBC for music. However even if the headphones support this codec, macOS will still use SBC unless you download a developer tool provided by Apple, called Bluetooth Explorer, and change settings before pairing with the device. It's unclear whether this is a bug in macOS or the Bluetooth standard or just headphone manufacturers bungling AAC support. But the W1 devices will default to AAC without any configuration. Veldig greit for de som har MAC, men tar Hi-Res Audio støtte på hver eneste dag om alternativene står mellom det og AAC. Og selv i Apple-verden er jo AAC et annenrangs produkt, da det også finnes et bedre alternativ som heter ALAC ( Apple Lossless Audio Codec). Så igjen, at dette er noe som skrytes av blir jo da litt feil? Huge gains in power efficiency. The Beats Solo2 had 12 hours of playback. The Solo3 have 40 hours of playback. That's more than 3 times. Apple claims this is due to the W1. The Solo3 have the same weight and build as the Solo2, which means it's unlikely the battery is significantly larger. So I'm inclined to believe them. All Apple W1 equipped devices seems to feature much better battery life compared to competitors with the same size of batteries. Reviews also shows that when used with Android devices that cannot utilise the W1 features battery life is greatly reduced. Dette blir jo bare spekulasjoner, da de sammenligner to forskjellige produkter. Sony MDR 1000x har 20 timers batteritid, mens Sony WH1000MX2 har 30 timers batteritid. Og de to er jo bortimot identiske de også. Så han som har skrevet denne artikkelen har helt klart ingen grunn til å være inclined til å tro noe som helst. Gains in connection reliability. This is more anecdotal, but its most likely due to how Apple strictly relies on Bluetooth class 1 on Apple W1 equipped devices while every other headphone maker relies on Bluetooth class 2 so many have said they've experienced much more reliable connections with the Solo3, AirPods and Studio3. The days of Bluetooth being terrible across the board are well past, but I can say that in 3 weeks of use I have had much less connection hiccups with the Solo3 than with the Bose QC35. The frequency of, for instance, audio skipping for no apparent reason, is something like once or twice a week with the Solo3, compared to around once a day with the QC35 and the maximum range is vastly superior. Har ennå til gode å ha problem med connection på mine Sony Headsett satt opp imot telefon, nettbrett eller PC/Mac om jeg er noenlunde i nærheten av produktet. Og det selv på lydkvalitet prioritert (Hi-Res når spilleren/telefonen også støtter det). Og han skriver jo selv at han først og fremst snakker om gamle dager, så nye produkter fra andre produsenter vil mest sannsynlig være minst like stabile. Automatic firmware updates and embedded features within iOS. This might not seem all that important but its somewhat handy. You will receive firmware automatically without the need of going through separate third-party apps or any other kinds of hoops. iOS handles all of this automatically for you and all the additional features like changing what touch controls on the AirPods do, managing noise cancellation on the Studio3 etc is done directly through the settings on iOS. No need for grabbing third-party apps from the AppStore.Sikkert greit, men har ennå til gode å måtte oppdatere et lydprodukt. Så totalt sett ser jeg fortsatt ikke hva det er som er så revolusjonerende med disse sammenlignet med andre produkter. Selvsagt, innen Apple-verdenen er det noe som er helt nytt men stort sett er det jo teknologi som finnes i andre produkter man ramser opp her er det ikke? 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 "Beste alternativene", er et begrep du bruker for øretelefoner som var best allerede. Noe Airpods aldri var. Om det overdrevene Apple-fokuset og den dårlige journalistikken ffortsetto, blir det snarr på yide å forlate Tek. I løpet av et par år har denne siden blitt nye iTAvisen. Sutrete og uvitende Android-brukere er de samme, uansett forum tydeligvis Det første han sier er vel korrekt? God lyd har vel aldri Airpods vært kjent for. Jeg eier mange propper og headset, men AirPods er mine favoritter som hverdagspendler da de simpelthen er så praktiske. Null kabler, batteriet holder gjennom uka, slår seg på og kobler seg opp på sekundet, tar liten plass i lomma og låter OK. Ellers vil jeg si at diskusjonsfeltet er som normalt. Såkalte Apple hatere er tech verdens svar på veganere: man er bare nødt til å kommentere hvorfor X er dårlig og mitt valg er bedre enn ditt. Dette er et sært fenomen, med tanke på hvor mye energi enkelte bruker på ting de aldri skal ha. Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Her en liten oppsummering av hva Apple W1-brikken tilfører; Seamless Pairing. You're right, this is handled by NFC pairing with the competition but you won't need to re-pair when moving between devices due to iCloud pairing.Som det står skrevet, dette er ikke noe særlig annerledes enn hos konkurrentene. iCloud pairing. After pairing with your iPhone, all your other Apple devices hat are logged in to the same iCloud account will also be paired. Then, when the W1 device is in range of any of your iCloud devices, you can switch the connection (in Control Center on iOS or the menu bar on macOS), without digging into settings/system preferences and opening the Bluetooth menu or pressing a button on the W1 device to put it into pairing mode or anything else. Dette er nytt, men da det tar meg 4 sekunder å pare en ny enhet (som er noe man bare gjør en gang) ser jeg ikke helt hvorfor det skrytes så voldsomt av dette? De fleste har maks 2, kanskje 3 enheter uansett så så veldig tidssbesparende er det vel ikke? Paired with Apple Watch and iPhone simultaneously. Some other Bluetooth headphones support being paired with two devices simultaneously and can get this going, but you still have to dig around in the Watch's settings app to pair (and for some headphones to reconnect). Not so with the W1. Jeg har ikke smartklokke og det er heller ingenting jeg kommer til å kjøpe med det første da jeg har flere ganske dyre analoge klokker. Men jeg ser absolutt nytten for de som har det. Men korrekt meg om jeg tar feil, men støtter ikke fleste Android-smartklokkene også NFC? Og kan da pares like enkelt som en telefon? Precise display of battery. Bluetooth headphones can relay their current battery to paired devices, but seemingly only in 10% chunks (i.e. it always jumps from 90% to 80%, never anything in between). W1 devices can relay their battery life with a precision of 1% (goes from 90% to 89% to 88%...). Additionally, their battery percentage is displayed in the control center, even when they aren't connected and are just in range.Dette er absolutt nyttig. Spesielt på enheter som maks har 6-7 timers batteritid som noen av de mindre og around-neck type bluetooth-headset etc. Automatic support for AAC on macOS. Good Bluetooth headphones will support the AAC codec since it is better than the default SBC for music. However even if the headphones support this codec, macOS will still use SBC unless you download a developer tool provided by Apple, called Bluetooth Explorer, and change settings before pairing with the device. It's unclear whether this is a bug in macOS or the Bluetooth standard or just headphone manufacturers bungling AAC support. But the W1 devices will default to AAC without any configuration.Veldig greit for de som har MAC, men tar Hi-Res Audio støtte på hver eneste dag om alternativene står mellom det og AAC. Og selv i Apple-verden er jo AAC et annenrangs produkt, da det også finnes et bedre alternativ som heter ALAC ( Apple Lossless Audio Codec). Så igjen, at dette er noe som skrytes av blir jo da litt feil? Huge gains in power efficiency. The Beats Solo2 had 12 hours of playback. The Solo3 have 40 hours of playback. That's more than 3 times. Apple claims this is due to the W1. The Solo3 have the same weight and build as the Solo2, which means it's unlikely the battery is significantly larger. So I'm inclined to believe them. All Apple W1 equipped devices seems to feature much better battery life compared to competitors with the same size of batteries. Reviews also shows that when used with Android devices that cannot utilise the W1 features battery life is greatly reduced. Dette blir jo bare spekulasjoner, da de sammenligner to forskjellige produkter. Sony MDR 1000x har 20 timers batteritid, mens Sony WH1000MX2 har 30 timers batteritid. Og de to er jo bortimot identiske de også. Så han som har skrevet denne artikkelen har helt klart ingen grunn til å være inclined til å tro noe som helst. Gains in connection reliability. This is more anecdotal, but its most likely due to how Apple strictly relies on Bluetooth class 1 on Apple W1 equipped devices while every other headphone maker relies on Bluetooth class 2 so many have said they've experienced much more reliable connections with the Solo3, AirPods and Studio3. The days of Bluetooth being terrible across the board are well past, but I can say that in 3 weeks of use I have had much less connection hiccups with the Solo3 than with the Bose QC35. The frequency of, for instance, audio skipping for no apparent reason, is something like once or twice a week with the Solo3, compared to around once a day with the QC35 and the maximum range is vastly superior. Har ennå til gode å ha problem med connection på mine Sony Headsett satt opp imot telefon, nettbrett eller PC/Mac om jeg er noenlunde i nærheten av produktet. Og det selv på lydkvalitet prioritert (Hi-Res når spilleren/telefonen også støtter det). Og han skriver jo selv at han først og fremst snakker om gamle dager, så nye produkter fra andre produsenter vil mest sannsynlig være minst like stabile. Automatic firmware updates and embedded features within iOS. This might not seem all that important but its somewhat handy. You will receive firmware automatically without the need of going through separate third-party apps or any other kinds of hoops. iOS handles all of this automatically for you and all the additional features like changing what touch controls on the AirPods do, managing noise cancellation on the Studio3 etc is done directly through the settings on iOS. No need for grabbing third-party apps from the AppStore.Sikkert greit, men har ennå til gode å måtte oppdatere et lydprodukt.Så totalt sett ser jeg fortsatt ikke hva det er som er så revolusjonerende med disse sammenlignet med andre produkter. Selvsagt, innen Apple-verdenen er det noe som er helt nytt men stort sett er det jo teknologi som finnes i andre produkter man ramser opp her er det ikke? Les heller litt av det de som har testet produktene skriver, her er en av de første som bla beskriver rekkevidde ikke minst, du skjønner ikke at det er på ett helt annet nivå enn det som har vært tidligere fra "andre produkter" som du nevner... https://9to5mac.com/2016/09/12/apple-w1-chip-how-it-works/ Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Her en liten oppsummering av hva Apple W1-brikken tilfører; Seamless Pairing. You're right, this is handled by NFC pairing with the competition but you won't need to re-pair when moving between devices due to iCloud pairing.Som det står skrevet, dette er ikke noe særlig annerledes enn hos konkurrentene. iCloud pairing. After pairing with your iPhone, all your other Apple devices hat are logged in to the same iCloud account will also be paired. Then, when the W1 device is in range of any of your iCloud devices, you can switch the connection (in Control Center on iOS or the menu bar on macOS), without digging into settings/system preferences and opening the Bluetooth menu or pressing a button on the W1 device to put it into pairing mode or anything else. Dette er nytt, men da det tar meg 4 sekunder å pare en ny enhet (som er noe man bare gjør en gang) ser jeg ikke helt hvorfor det skrytes så voldsomt av dette? De fleste har maks 2, kanskje 3 enheter uansett så så veldig tidssbesparende er det vel ikke? Paired with Apple Watch and iPhone simultaneously. Some other Bluetooth headphones support being paired with two devices simultaneously and can get this going, but you still have to dig around in the Watch's settings app to pair (and for some headphones to reconnect). Not so with the W1. Jeg har ikke smartklokke og det er heller ingenting jeg kommer til å kjøpe med det første da jeg har flere ganske dyre analoge klokker. Men jeg ser absolutt nytten for de som har det. Men korrekt meg om jeg tar feil, men støtter ikke fleste Android-smartklokkene også NFC? Og kan da pares like enkelt som en telefon? Precise display of battery. Bluetooth headphones can relay their current battery to paired devices, but seemingly only in 10% chunks (i.e. it always jumps from 90% to 80%, never anything in between). W1 devices can relay their battery life with a precision of 1% (goes from 90% to 89% to 88%...). Additionally, their battery percentage is displayed in the control center, even when they aren't connected and are just in range.Dette er absolutt nyttig. Spesielt på enheter som maks har 6-7 timers batteritid som noen av de mindre og around-neck type bluetooth-headset etc. Automatic support for AAC on macOS. Good Bluetooth headphones will support the AAC codec since it is better than the default SBC for music. However even if the headphones support this codec, macOS will still use SBC unless you download a developer tool provided by Apple, called Bluetooth Explorer, and change settings before pairing with the device. It's unclear whether this is a bug in macOS or the Bluetooth standard or just headphone manufacturers bungling AAC support. But the W1 devices will default to AAC without any configuration.Veldig greit for de som har MAC, men tar Hi-Res Audio støtte på hver eneste dag om alternativene står mellom det og AAC. Og selv i Apple-verden er jo AAC et annenrangs produkt, da det også finnes et bedre alternativ som heter ALAC ( Apple Lossless Audio Codec). Så igjen, at dette er noe som skrytes av blir jo da litt feil? Huge gains in power efficiency. The Beats Solo2 had 12 hours of playback. The Solo3 have 40 hours of playback. That's more than 3 times. Apple claims this is due to the W1. The Solo3 have the same weight and build as the Solo2, which means it's unlikely the battery is significantly larger. So I'm inclined to believe them. All Apple W1 equipped devices seems to feature much better battery life compared to competitors with the same size of batteries. Reviews also shows that when used with Android devices that cannot utilise the W1 features battery life is greatly reduced. Dette blir jo bare spekulasjoner, da de sammenligner to forskjellige produkter. Sony MDR 1000x har 20 timers batteritid, mens Sony WH1000MX2 har 30 timers batteritid. Og de to er jo bortimot identiske de også. Så han som har skrevet denne artikkelen har helt klart ingen grunn til å være inclined til å tro noe som helst. Gains in connection reliability. This is more anecdotal, but its most likely due to how Apple strictly relies on Bluetooth class 1 on Apple W1 equipped devices while every other headphone maker relies on Bluetooth class 2 so many have said they've experienced much more reliable connections with the Solo3, AirPods and Studio3. The days of Bluetooth being terrible across the board are well past, but I can say that in 3 weeks of use I have had much less connection hiccups with the Solo3 than with the Bose QC35. The frequency of, for instance, audio skipping for no apparent reason, is something like once or twice a week with the Solo3, compared to around once a day with the QC35 and the maximum range is vastly superior. Har ennå til gode å ha problem med connection på mine Sony Headsett satt opp imot telefon, nettbrett eller PC/Mac om jeg er noenlunde i nærheten av produktet. Og det selv på lydkvalitet prioritert (Hi-Res når spilleren/telefonen også støtter det). Og han skriver jo selv at han først og fremst snakker om gamle dager, så nye produkter fra andre produsenter vil mest sannsynlig være minst like stabile. Automatic firmware updates and embedded features within iOS. This might not seem all that important but its somewhat handy. You will receive firmware automatically without the need of going through separate third-party apps or any other kinds of hoops. iOS handles all of this automatically for you and all the additional features like changing what touch controls on the AirPods do, managing noise cancellation on the Studio3 etc is done directly through the settings on iOS. No need for grabbing third-party apps from the AppStore.Sikkert greit, men har ennå til gode å måtte oppdatere et lydprodukt.Så totalt sett ser jeg fortsatt ikke hva det er som er så revolusjonerende med disse sammenlignet med andre produkter. Selvsagt, innen Apple-verdenen er det noe som er helt nytt men stort sett er det jo teknologi som finnes i andre produkter man ramser opp her er det ikke? Les heller litt av det de som har testet produktene skriver, her er en av de første som bla beskriver rekkevidde ikke minst, du skjønner ikke at det er på ett helt annet nivå enn det som har vært tidligere fra "andre produkter" som du nevner...https://9to5mac.com/2016/09/12/apple-w1-chip-how-it-works/ En test av et Apple produkt på en nettside dedikert til Apple? Nei takk. Leser du tester om Sony på Sony.com eller sonyreconsidered.com? Men igjen, du har ennå ikke svart på hva det er som er så bra her. Om bedre rekkevidde er det eneste du har å slå i bordet med så værsågod. Sikkert kjekt den ene gangen du skal høre på musikk på vei bort til naboen og ikke tar med deg telefonen. 1 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 "Beste alternativene", er et begrep du bruker for øretelefoner som var best allerede. Noe Airpods aldri var. Om det overdrevene Apple-fokuset og den dårlige journalistikken ffortsetto, blir det snarr på yide å forlate Tek. I løpet av et par år har denne siden blitt nye iTAvisen. Sutrete og uvitende Android-brukere er de samme, uansett forum tydeligvis Det første han sier er vel korrekt? God lyd har vel aldri Airpods vært kjent for. Jeg eier mange propper og headset, men AirPods er mine favoritter som hverdagspendler da de simpelthen er så praktiske. Null kabler, batteriet holder gjennom uka, slår seg på og kobler seg opp på sekundet, tar liten plass i lomma og låter OK. Ellers vil jeg si at diskusjonsfeltet er som normalt. Såkalte Apple hatere er tech verdens svar på veganere: man er bare nødt til å kommentere hvorfor X er dårlig og mitt valg er bedre enn ditt. Dette er et sært fenomen, med tanke på hvor mye energi enkelte bruker på ting de aldri skal ha. Hvis du faktisk leser det jeg skriver er det ikke jeg sier her. Og dette skriver jeg på en Macbook air så det så. Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Her en liten oppsummering av hva Apple W1-brikken tilfører; Seamless Pairing. You're right, this is handled by NFC pairing with the competition but you won't need to re-pair when moving between devices due to iCloud pairing.Som det står skrevet, dette er ikke noe særlig annerledes enn hos konkurrentene. iCloud pairing. After pairing with your iPhone, all your other Apple devices hat are logged in to the same iCloud account will also be paired. Then, when the W1 device is in range of any of your iCloud devices, you can switch the connection (in Control Center on iOS or the menu bar on macOS), without digging into settings/system preferences and opening the Bluetooth menu or pressing a button on the W1 device to put it into pairing mode or anything else. Dette er nytt, men da det tar meg 4 sekunder å pare en ny enhet (som er noe man bare gjør en gang) ser jeg ikke helt hvorfor det skrytes så voldsomt av dette? De fleste har maks 2, kanskje 3 enheter uansett så så veldig tidssbesparende er det vel ikke? Paired with Apple Watch and iPhone simultaneously. Some other Bluetooth headphones support being paired with two devices simultaneously and can get this going, but you still have to dig around in the Watch's settings app to pair (and for some headphones to reconnect). Not so with the W1. Jeg har ikke smartklokke og det er heller ingenting jeg kommer til å kjøpe med det første da jeg har flere ganske dyre analoge klokker. Men jeg ser absolutt nytten for de som har det. Men korrekt meg om jeg tar feil, men støtter ikke fleste Android-smartklokkene også NFC? Og kan da pares like enkelt som en telefon? Precise display of battery. Bluetooth headphones can relay their current battery to paired devices, but seemingly only in 10% chunks (i.e. it always jumps from 90% to 80%, never anything in between). W1 devices can relay their battery life with a precision of 1% (goes from 90% to 89% to 88%...). Additionally, their battery percentage is displayed in the control center, even when they aren't connected and are just in range.Dette er absolutt nyttig. Spesielt på enheter som maks har 6-7 timers batteritid som noen av de mindre og around-neck type bluetooth-headset etc. Automatic support for AAC on macOS. Good Bluetooth headphones will support the AAC codec since it is better than the default SBC for music. However even if the headphones support this codec, macOS will still use SBC unless you download a developer tool provided by Apple, called Bluetooth Explorer, and change settings before pairing with the device. It's unclear whether this is a bug in macOS or the Bluetooth standard or just headphone manufacturers bungling AAC support. But the W1 devices will default to AAC without any configuration.Veldig greit for de som har MAC, men tar Hi-Res Audio støtte på hver eneste dag om alternativene står mellom det og AAC. Og selv i Apple-verden er jo AAC et annenrangs produkt, da det også finnes et bedre alternativ som heter ALAC ( Apple Lossless Audio Codec). Så igjen, at dette er noe som skrytes av blir jo da litt feil? Huge gains in power efficiency. The Beats Solo2 had 12 hours of playback. The Solo3 have 40 hours of playback. That's more than 3 times. Apple claims this is due to the W1. The Solo3 have the same weight and build as the Solo2, which means it's unlikely the battery is significantly larger. So I'm inclined to believe them. All Apple W1 equipped devices seems to feature much better battery life compared to competitors with the same size of batteries. Reviews also shows that when used with Android devices that cannot utilise the W1 features battery life is greatly reduced. Dette blir jo bare spekulasjoner, da de sammenligner to forskjellige produkter. Sony MDR 1000x har 20 timers batteritid, mens Sony WH1000MX2 har 30 timers batteritid. Og de to er jo bortimot identiske de også. Så han som har skrevet denne artikkelen har helt klart ingen grunn til å være inclined til å tro noe som helst. Gains in connection reliability. This is more anecdotal, but its most likely due to how Apple strictly relies on Bluetooth class 1 on Apple W1 equipped devices while every other headphone maker relies on Bluetooth class 2 so many have said they've experienced much more reliable connections with the Solo3, AirPods and Studio3. The days of Bluetooth being terrible across the board are well past, but I can say that in 3 weeks of use I have had much less connection hiccups with the Solo3 than with the Bose QC35. The frequency of, for instance, audio skipping for no apparent reason, is something like once or twice a week with the Solo3, compared to around once a day with the QC35 and the maximum range is vastly superior. Har ennå til gode å ha problem med connection på mine Sony Headsett satt opp imot telefon, nettbrett eller PC/Mac om jeg er noenlunde i nærheten av produktet. Og det selv på lydkvalitet prioritert (Hi-Res når spilleren/telefonen også støtter det). Og han skriver jo selv at han først og fremst snakker om gamle dager, så nye produkter fra andre produsenter vil mest sannsynlig være minst like stabile. Automatic firmware updates and embedded features within iOS. This might not seem all that important but its somewhat handy. You will receive firmware automatically without the need of going through separate third-party apps or any other kinds of hoops. iOS handles all of this automatically for you and all the additional features like changing what touch controls on the AirPods do, managing noise cancellation on the Studio3 etc is done directly through the settings on iOS. No need for grabbing third-party apps from the AppStore.Sikkert greit, men har ennå til gode å måtte oppdatere et lydprodukt.Så totalt sett ser jeg fortsatt ikke hva det er som er så revolusjonerende med disse sammenlignet med andre produkter. Selvsagt, innen Apple-verdenen er det noe som er helt nytt men stort sett er det jo teknologi som finnes i andre produkter man ramser opp her er det ikke? Les heller litt av det de som har testet produktene skriver, her er en av de første som bla beskriver rekkevidde ikke minst, du skjønner ikke at det er på ett helt annet nivå enn det som har vært tidligere fra "andre produkter" som du nevner...https://9to5mac.com/2016/09/12/apple-w1-chip-how-it-works/ En test av et Apple produkt på en nettside dedikert til Apple? Nei takk. Leser du tester om Sony på Sony.com eller sonyreconsidered.com? Men igjen, du har ennå ikke svart på hva det er som er så bra her. Om bedre rekkevidde er det eneste du har å slå i bordet med så værsågod. Sikkert kjekt den ene gangen du skal høre på musikk på vei bort til naboen og ikke tar med deg telefonen.Har ikke nevnt Sony, og meg bekjent har ikke Sony en tilsvarende brikke, og når flere har forklart deg noen av fordelene som andre IKKE har, så nytter det jo ikke, ihvertfall når du ikke leser de som prøver å forklare litt hva den egentlig gjør. Kan jo ta tre ting da siden du må ha det inn med teskje: 1, sømløs og øyeblikkelig oppkobling mot alle Apple-produkter UTEN at du trenger å feks koble de ifra produktet de er tilkoblet. 2, forbedrer batteritid med flere timer. 3, adskillig bedre rekkevidde, strålende når man feks forlater bilen og skal inn på en bensinstasjon slik at man er tilgjengelig UTEN å ta med telefonen. Disse tingene har du IKKE som hatt lenge i Android-verden og kunne spart deg for tullet med «velkommen etter»... Jeg har tilgang til både Android og Apple sine produkter, samt ørepropper både MED og uten W1 brikken, og at det var en grunn for at TEK nevnte det, og du klarer ikke å skjønne det siden du aldri har prøvd produktet. God Jul. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Nå støtter jo ikke iphone APTX? Som jo er blitt "standarden" innen høykvalitets trådløs lyd over bluetooth. Så lydkvaliteten blir jo så som så om man går for trådløst på vanlige hodetelefoner. Kan liksågreit bruke noen overprisa små plugger da. Endret 24. desember 2017 av Complexity Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Her en liten oppsummering av hva Apple W1-brikken tilfører; Seamless Pairing. You're right, this is handled by NFC pairing with the competition but you won't need to re-pair when moving between devices due to iCloud pairing.Som det står skrevet, dette er ikke noe særlig annerledes enn hos konkurrentene. iCloud pairing. After pairing with your iPhone, all your other Apple devices hat are logged in to the same iCloud account will also be paired. Then, when the W1 device is in range of any of your iCloud devices, you can switch the connection (in Control Center on iOS or the menu bar on macOS), without digging into settings/system preferences and opening the Bluetooth menu or pressing a button on the W1 device to put it into pairing mode or anything else. Dette er nytt, men da det tar meg 4 sekunder å pare en ny enhet (som er noe man bare gjør en gang) ser jeg ikke helt hvorfor det skrytes så voldsomt av dette? De fleste har maks 2, kanskje 3 enheter uansett så så veldig tidssbesparende er det vel ikke? Paired with Apple Watch and iPhone simultaneously. Some other Bluetooth headphones support being paired with two devices simultaneously and can get this going, but you still have to dig around in the Watch's settings app to pair (and for some headphones to reconnect). Not so with the W1. Jeg har ikke smartklokke og det er heller ingenting jeg kommer til å kjøpe med det første da jeg har flere ganske dyre analoge klokker. Men jeg ser absolutt nytten for de som har det. Men korrekt meg om jeg tar feil, men støtter ikke fleste Android-smartklokkene også NFC? Og kan da pares like enkelt som en telefon? Precise display of battery. Bluetooth headphones can relay their current battery to paired devices, but seemingly only in 10% chunks (i.e. it always jumps from 90% to 80%, never anything in between). W1 devices can relay their battery life with a precision of 1% (goes from 90% to 89% to 88%...). Additionally, their battery percentage is displayed in the control center, even when they aren't connected and are just in range.Dette er absolutt nyttig. Spesielt på enheter som maks har 6-7 timers batteritid som noen av de mindre og around-neck type bluetooth-headset etc. Automatic support for AAC on macOS. Good Bluetooth headphones will support the AAC codec since it is better than the default SBC for music. However even if the headphones support this codec, macOS will still use SBC unless you download a developer tool provided by Apple, called Bluetooth Explorer, and change settings before pairing with the device. It's unclear whether this is a bug in macOS or the Bluetooth standard or just headphone manufacturers bungling AAC support. But the W1 devices will default to AAC without any configuration.Veldig greit for de som har MAC, men tar Hi-Res Audio støtte på hver eneste dag om alternativene står mellom det og AAC. Og selv i Apple-verden er jo AAC et annenrangs produkt, da det også finnes et bedre alternativ som heter ALAC ( Apple Lossless Audio Codec). Så igjen, at dette er noe som skrytes av blir jo da litt feil? Huge gains in power efficiency. The Beats Solo2 had 12 hours of playback. The Solo3 have 40 hours of playback. That's more than 3 times. Apple claims this is due to the W1. The Solo3 have the same weight and build as the Solo2, which means it's unlikely the battery is significantly larger. So I'm inclined to believe them. All Apple W1 equipped devices seems to feature much better battery life compared to competitors with the same size of batteries. Reviews also shows that when used with Android devices that cannot utilise the W1 features battery life is greatly reduced. Dette blir jo bare spekulasjoner, da de sammenligner to forskjellige produkter. Sony MDR 1000x har 20 timers batteritid, mens Sony WH1000MX2 har 30 timers batteritid. Og de to er jo bortimot identiske de også. Så han som har skrevet denne artikkelen har helt klart ingen grunn til å være inclined til å tro noe som helst. Gains in connection reliability. This is more anecdotal, but its most likely due to how Apple strictly relies on Bluetooth class 1 on Apple W1 equipped devices while every other headphone maker relies on Bluetooth class 2 so many have said they've experienced much more reliable connections with the Solo3, AirPods and Studio3. The days of Bluetooth being terrible across the board are well past, but I can say that in 3 weeks of use I have had much less connection hiccups with the Solo3 than with the Bose QC35. The frequency of, for instance, audio skipping for no apparent reason, is something like once or twice a week with the Solo3, compared to around once a day with the QC35 and the maximum range is vastly superior. Har ennå til gode å ha problem med connection på mine Sony Headsett satt opp imot telefon, nettbrett eller PC/Mac om jeg er noenlunde i nærheten av produktet. Og det selv på lydkvalitet prioritert (Hi-Res når spilleren/telefonen også støtter det). Og han skriver jo selv at han først og fremst snakker om gamle dager, så nye produkter fra andre produsenter vil mest sannsynlig være minst like stabile. Automatic firmware updates and embedded features within iOS. This might not seem all that important but its somewhat handy. You will receive firmware automatically without the need of going through separate third-party apps or any other kinds of hoops. iOS handles all of this automatically for you and all the additional features like changing what touch controls on the AirPods do, managing noise cancellation on the Studio3 etc is done directly through the settings on iOS. No need for grabbing third-party apps from the AppStore.Sikkert greit, men har ennå til gode å måtte oppdatere et lydprodukt.Så totalt sett ser jeg fortsatt ikke hva det er som er så revolusjonerende med disse sammenlignet med andre produkter. Selvsagt, innen Apple-verdenen er det noe som er helt nytt men stort sett er det jo teknologi som finnes i andre produkter man ramser opp her er det ikke? Les heller litt av det de som har testet produktene skriver, her er en av de første som bla beskriver rekkevidde ikke minst, du skjønner ikke at det er på ett helt annet nivå enn det som har vært tidligere fra "andre produkter" som du nevner...https://9to5mac.com/2016/09/12/apple-w1-chip-how-it-works/ En test av et Apple produkt på en nettside dedikert til Apple? Nei takk. Leser du tester om Sony på Sony.com eller sonyreconsidered.com? Men igjen, du har ennå ikke svart på hva det er som er så bra her. Om bedre rekkevidde er det eneste du har å slå i bordet med så værsågod. Sikkert kjekt den ene gangen du skal høre på musikk på vei bort til naboen og ikke tar med deg telefonen.Har ikke nevnt Sony, og meg bekjent har ikke Sony en tilsvarende brikke, og når flere har forklart deg noen av fordelene som andre IKKE har, så nytter det jo ikke, ihvertfall når du ikke leser de som prøver å forklare litt hva den egentlig gjør. Kan jo ta tre ting da siden du må ha det inn med teskje: 1, sømløs og øyeblikkelig oppkobling mot alle Apple-produkter UTEN at du trenger å feks koble de ifra produktet de er tilkoblet. 2, forbedrer batteritid med flere timer. 3, adskillig bedre rekkevidde, strålende når man feks forlater bilen og skal inn på en bensinstasjon slik at man er tilgjengelig UTEN å ta med telefonen. Disse tingene har du IKKE som hatt lenge i Android-verden og kunne spart deg for tullet med «velkommen etter»... Jeg har tilgang til både Android og Apple sine produkter, samt ørepropper både MED og uten W1 brikken, og at det var en grunn for at TEK nevnte det, og du klarer ikke å skjønne det siden du aldri har prøvd produktet. God Jul. God Jul. Men igjen, les det jeg skriver. Rekkevidde har ALDRI vært et problem på noen av mine high-end NFC og bluetooth kompatible produkter. Det tar 4 sekunder å pare en NFC-kompatibel telefon med et tilsvarende headsett. Anslaget om batteritid i den artikkelen er basert på synsinger av en Apple-journalist, og jeg "tar" han med å sammenligne to tilsvarende nesten identiske Sony-produkter (20 og 30 timer). Så nei, så veldig revolusjonerende er det ikke. Selvsagt er det nyttig, og alt som fører til forbedring (uansett plattform) er hjertelig velkomment. Men når ordlyden til både artikkelforfatter her og blant dere i kommentarfeltet er nesten som om Apple har funnet opp hjulet på nytt igjen så er det vel ikke rart man reagerer? Kos deg med dine nye headsett, og håper det fungerer bra med dine Apple-produkter. Men til syvende og sist så sitter du jo uansett på annenrangs lydkvalitet (selv innen Apple-universet) og lydprodukter fra merker som stort sett aldri har vunnet en eneste lydtest. Men det kommer uansett i annen rekke her, for det er jo brukervennligheten vi diskuterer. Og for å konkludere: Det e bra at Apple endelig kommer etter nå, ogpå sett og vis også har kommet med et pa forbedringer kontra NFC etc. Men det skulle bare mangle 5-6 år etterpå. Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Hvor har jeg sagt at jeg har ett nytt sett med w1, har sagt at vi har både propper med og uten W1 fra Beats og JBL, og nyeste iPhone X samt at dama har hatt S8 i lang tid, og vi har både Sennheiser Momentum, samt formstøpte propper med Sennheiser innmat, holder i de fleste sammenheng, og de som tror de får High END lyd av å bruke en mobil med kun den innebygde dac/preamp er rimelig på bærtur. Ang brukervennlighet, foreløpig er det ikke noe som matcher ett produkt med W1 og ett Apple-produkt, og som flere som har produkter med W1 prøver å si, den forbedret feks batteritiden fra 8 til 12 timer på det ene Beats settet jeg hadde først, men du nekter jo å lese tester og å høre på folk som har produktene. Og hvis du tror Beats produktene er SÅ mye dårligere enn andre, da har du garantert aldri testet ett nyere produkt fra selskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå