Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En jente var utro, jeg vurderer å fortelle kjæresten

Anbefalte innlegg

Om det var min kjæreste ville jeg definitivt villet vite om saken, uansett avsender.  Jeg ser heller ikke hvorfor jeg skulle bli sinna på avsenderen.

En annen sak er at det har ikke så mye om hva "du" ville ha visst angående saken, ikke i hele tatt egentlig.

Siden jeg ikke er en tankeleser og trådstarter spurte spesifikt om hva andre tenker om saken, så syntes jeg faktisk det var helt på sin plass å dele akkurat det.  At du synes det var en kjip ting å gjøre får jeg heller leve med.

Akkurat i dette er jeg helt enig med deg i.

Første setningen din, hvor du skriver hva du ville gjøre, står du jo helt fritt til å gjøre. Synes jeg var et bra svar! Det var en helt egen mening, uten formaninger.

Angående "sinna på avsender", så forklarte jeg hva jeg mente om akkurat det.

Når det gjelder hva du/jeg/vi/de/han/hun ville vite, så var det mer en generell kommentar, og absolutt ikke en klage på ditt svar. Den burde ha kommet "under streken". My bad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du skal si noe, så bør du i hvert fall ha baller nok til å gjøre det uten å gjemme deg bak anonyme brev og falske FB brukere.

Hva er vitsen? Hva om personen ikke tåler sannheten, drar frem en kniv eller pistol og går berserk?

Da bør man heller la være å si noe i det heile tatt.

Tja, anonymitet = Jeg får leve, kjæresten får vite sannheten. Win-win?

Feiging. Du bruker den mikroskopiske sjansen for at du får eksen hennes etter deg med morderiske intensjoner som unnskyldning til å være ei jævla pingle. Henger du fortsatt i skjørtekanten til mor også? I verste fall får du deg ein på trynet - ikkje moro, men du overlever. Utrolig at du har klart å score med noen om du er sånn til vanlig.

Lenke til kommentar

Om du skal si noe, så bør du i hvert fall ha baller nok til å gjøre det uten å gjemme deg bak anonyme brev og falske FB brukere.

Hva er vitsen? Hva om personen ikke tåler sannheten, drar frem en kniv eller pistol og går berserk?

Feiging. Du bruker den mikroskopiske sjansen for at du får eksen hennes etter deg med morderiske intensjoner som unnskyldning til å være ei jævla pingle. Henger du fortsatt i skjørtekanten til mor også? I verste fall får du deg ein på trynet - ikkje moro, men du overlever. Utrolig at du har klart å score med noen om du er sånn til vanlig.

Så tøff du er da, voldsomt tøff. Så tøff at jeg føler meg mindre tøff bare fordi du er så tøff. Jeg tror tøfflene mine tøffet vekk akkurat fordi du er så tøff.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Så tøff du er da, voldsomt tøff. Så tøff at jeg føler meg mindre tøff bare fordi du er så tøff. Jeg tror tøfflene mine tøffet vekk akkurat fordi du er så tøff.

Du får kjøpe deg noen Crocs da.

Lenke til kommentar

Dette var et patetisk innlegg. Jeg ønsker å være anonym, for jeg vil ikke ta del i dramaet, da hun faktisk er naboen min. Jeg mener bare at han andre gutten burde få vite sannheten. At jeg får leve var en spøk, noe du ikke forstod. 

Men takk for ditt innlegg, du trenger ikke å delta mer her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er poenget med å be om råd når du hakker ned på alle som er imot deg?

Du har jo egentlig bestemt deg - sannsynligvis allerede før du opprettet denne tråden. 

Studer litt statistikk er du snill.

To personer har bidratt med negativitet og ingen konstruktiv tilbakemelding. 

Resten har vært kjempebra og startet interessante diskusjoner, som jeg forventet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Whaaat ^^ Jøss, hva i all verden .. hva er problemet? Hvorfor er det så ille at sannheten kommer på bordet, og man verner seg selv samtidig? Hva er feil med å være intelligent?? Så lenge man er helt ærlig og sympatisk, selvfølgelig!

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant å se flere fra begge sider av spektrumet mene at "det er da vel ingen tvil om hva du (ikke) skal gjøre!". 

Likevel ser fordelingen slik ut:

Stemmer for å fortelle: 6

Stemmer for å tie: 4

Stemmer for å fortelle dersom jeg hadde kjent vedkommende: 2

Stemmer for at sannheten skal komme fra partneren: 1

Lenke til kommentar

Ville ikke sagt det fordi det virker som den egentlige grunnen til at du ønsker si noe er at hun har avvist deg og ikke fordi du bryr deg om hennes kjæreste på noe nivå. Sånn hevn er bare patetisk. 

Dessuten er folk veldig flinke til å spre usannheter om andre. Finner det tvilsomt at det er sant at hun var utro to ganger mot kjæresten over kort tid. Mer sannsynlig at det teknisk sett var slutt i den perioden, men at hun fortsatt var forelsket i han men var med andre fordi han ikke var et alternativ. 

Suck it up: hun er ikke interessert i deg. Gå videre og la dem finne ut av sitt forhold i fred. 

Anonymous poster hash: 36c5d...951
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ville ikke sagt det fordi det virker som den egentlige grunnen til at du ønsker si noe er at hun har avvist deg og ikke fordi du bryr deg om hennes kjæreste på noe nivå. Sånn hevn er bare patetisk. 

Dessuten er folk veldig flinke til å spre usannheter om andre. Finner det tvilsomt at det er sant at hun var utro to ganger mot kjæresten over kort tid. Mer sannsynlig at det teknisk sett var slutt i den perioden, men at hun fortsatt var forelsket i han men var med andre fordi han ikke var et alternativ. 

Suck it up: hun er ikke interessert i deg. Gå videre og la dem finne ut av sitt forhold i fred. 

Takk for innlegg, men leser du gjennom så har jeg allerede påpekt at hevn er ikke en variabel. Vi holdt på i én måned. Så hvor får du "det virker som at den egentlig grunnen for at du ønsker å si noe er at hun har avvist deg" fra? Du har i hvert fall ikke fått det fra forumet, for du har jo ikke lest igjennom.

Folk er flinke til å spre usannheter ja, men nå er jeg sannheten, jeg er han andre karen (uvitende), så i dette tilfellet har ikke menneskers evne til å fortelle løgner noe med noe å gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en statistikk, lag en poll :)

Det interessante var under hvilke premisser medlemmene her på forumet syntes det var OK eller IKKE OK for at jeg fortalte kjæresten om hva som skjedde. Disse premissene kunne jeg ikke etablert på forhånd. Spørsmålet var ikke et straight-forward Ja/Nei spørsmål, selv om jeg kanskje trodde det da jeg startet tråden. 

Lenke til kommentar

Dette var et patetisk innlegg. Jeg ønsker å være anonym, for jeg vil ikke ta del i dramaet, da hun faktisk er naboen min.

Så ikke ta del i dramaet.

Anonym deltagelse og deltagelse er ikke det samme.

Klart det er. For de som mottar drittpakken.

Gjør du det anonymt så kan du sammenligne det med å legge en brennende pose med dritt ved døra, ringe på og stikke.

Gå videre og ikke se deg tilbake. La de involverte styre med dette på egenhånd, ikke lag mer drama.

Lenke til kommentar

Takk for innlegg, men leser du gjennom så har jeg allerede påpekt at hevn er ikke en variabel. Vi holdt på i én måned. Så hvor får du "det virker som at den egentlig grunnen for at du ønsker å si noe er at hun har avvist deg" fra? Du har i hvert fall ikke fått det fra forumet, for du har jo ikke lest igjennom. Jeg tror du utelukkende har egoistiske grunner til å blande deg inn i dette og at det handler om at du også er forelsket i henne. 

Folk er flinke til å spre usannheter ja, men nå er jeg sannheten, jeg er han andre karen (uvitende), så i dette tilfellet har ikke menneskers evne til å fortelle løgner noe med noe å gjøre. 

Du vet fra en 3.person at hun angivelig hadde kjæreste da dere datet, så det kan du ikke vite sikkert. Og du sier selv at der ikke har vært noen tegn til at hun hadde kontakt med andre menn da dere datet fordi hun er naboen din og du var den enste som benyttet døra hennes jevnlig. Beklager, men selv om jeg i utgangspunktet ikke syns utroskap er noe særlig tror jeg ikke dette er en situasjon der det er rett å blande seg i andres forhold. Dessuten: om hun var i et forhold ville det antagelig tikket inn en god del meldinger i ditt nærvær om hun hadde kjæreste. 

Anonymous poster hash: 36c5d...951

Lenke til kommentar

Ikke hør på disse nett-trollene. Du bør si det til fyren.

Han ser ut til å bli ydmyket på ganske regelmessig basis. Forestill deg et scenario hvor personen bestemmer seg for å kjøpe hus med henne, etablere en familie og investere mye av sin tid. Til slutt vil hun jo bli tatt og du sparer denne mannen for mye fremtidig smerte.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...