|FSK| Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har en filserver stående med en AMD 800MHz Duron prosessor. Etter 6-7 timer ligger temperaturen på omtrent 40 til 50 grader. Dette er muligens å regne som idle, ettersom load er på 0 hele tiden. Er dette en grei temperatur, eller burde jeg kjøpe en kabinettsvifte? for å si hvor den står osv så står den i et relativt kjølig rom, og jeg skrudde av kabinettviften pga mye støy, mens cpu-viften er på 15 dB. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ikkeno problem, men test den også på høyt load over et døgn f eks.. Men tviler på at det blir noe problem, de tåler vel oppimot 90 grader. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det går helt fint.. Hvis du ikke har planer om å klokke.. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Det går helt fint.. Hvis du ikke har planer om å klokke.. Har jeg brukt den til desktop hadde jeg nok villet gjort det, men med ftp,samba og litt andre småting trenger jeg det ikke. - takk for svarene forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå