Gå til innhold

Sim fra ICE. Hvordan holde meg på ICEs nettverk?

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VoLTE og VoWIFI er genialt. VoWIFI fungerer fint i bygg der mobildekningen er variabel. Hjemme setter jeg på flymodus og aktiverer wifi. Jeg tror batteriet spares forstrømforbruk, men på en annen side tar det særdeles kort tid å sette opp samtaler, selv via mobilt bredbånd i bilen i fart.

Lenke til kommentar

Husk å endre Minimum Recording Interval til 0. Lag brukernavn (helst samme som her) og logg inn slik att du kan tjene poeng og du og andre kan se hvem som har logget hva. Jeg har over 250,000 poeng nå. Du kan også plassere senderne manuelt når/om du vet hvor de er. Ser rundt Brønnøysund på Telenor www.cellmapper.net så ser du hvor bra det blir når man mapper mye og plasserer senderne nøyaktig. (Manuelt verifiserte sendere har en sirkel rundt )

Lenke til kommentar

En ting til, har en Vernee X 6G RAM 128G ROM 5.99" inch 18:9 Screen Mobile Phone MT6763 Octa core Android 7.1 Cell Phone Four Camera 4G Smartphone til $251.33 på bestilling! Første telefon med DUAL LTE standby. Har alle norske LTE bånd på begge SIM! Da kan man mappe to nett samtidig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...