micy Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Da tenker jeg særlig på innvandring. Om noen tiår er jo nordmenn og folk i andre vestlige land minoriteter i egne land. Ca. 2050 er det kalkulert til å skje. Hvorfor stemmer folk likevel for egen ødeleggelse? Eksempelvis på SV, AP, SP, KrF og Venstre. Hvorfor ønsker folk feminisme, når det fører til lavere fertilitet, færre parforhold og flere ensomme mennesker? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker folk på? Endret 19. desember 2017 av micy 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Da tenker jeg særlig på innvandring. Om noen tiår er jo nordmenn og folk i andre vestlige land minoriteter i egne land. Ca. 2050 er det kalkulert til å skje. Hvorfor stemmer folk likevel for egen ødeleggelse? Eksempelvis på SV, AP, SP, KrF og Venstre. Hvorfor ønsker folk feminisme, når det fører til lavere fertilitet, færre parforhold og flere ensomme mennesker? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker folk på?Er du ikke allerede en minoritet av EN i "ditt eget land"? Like fullt rusler du til stemmelokalet for å gi fra deg retten til å bestemme over deg selv. Hva tenker du på? Endret 19. desember 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 "de er akkurat som oss lol" "vi er alle mennesker lol" 1 Lenke til kommentar
micy Skrevet 19. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2017 "de er akkurat som oss lol" "vi er alle mennesker lol" Så det handler om en logisk feil? At de ikke forstår at de har en fordel av å være omringet av mennesker som er mer like seg selv? Som skaper mer medfølelse, alturisme og mer ro og orden. Som igjen fører til mye bedre fungerende samfunn. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Da tenker jeg særlig på innvandring. Om noen tiår er jo nordmenn og folk i andre vestlige land minoriteter i egne land. Ca. 2050 er det kalkulert til å skje. Hvorfor stemmer folk likevel for egen ødeleggelse? Eksempelvis på SV, AP, SP, KrF og Venstre. Hvorfor ønsker folk feminisme, når det fører til lavere fertilitet, færre parforhold og flere ensomme mennesker? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker folk på? Hvorfor finnes det i 2017 fremdeles folk som er så trange i nøtta at de tror på denne typen forkvaklede og mildt sagt idiotiske virkelighetsoppfattelser? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker disse folka på? 7 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hva tror du feminisme er for noe egentlig ? En kjønnssykdom ?"fører til lavere fertilitet" Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Så det handler om en logisk feil?Jepp, fra din side. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Da tenker jeg særlig på innvandring. Les litt om "white guilt" så har du deler av historien. Spesiellt tyskerne er plaget med skyldfølelse. Det er et sammensatt og komplisert problem så du kan kanskje skrive litt mer og spørre litt mer spesifikt. Politikk har sjelden en fasit. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Så det handler om en logisk feil?Jepp, fra din side. Fra din side også ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Fra din side også Det skjer iblandt, desverre. 1 Lenke til kommentar
micy Skrevet 19. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2017 Da tenker jeg særlig på innvandring. Om noen tiår er jo nordmenn og folk i andre vestlige land minoriteter i egne land. Ca. 2050 er det kalkulert til å skje. Hvorfor stemmer folk likevel for egen ødeleggelse? Eksempelvis på SV, AP, SP, KrF og Venstre. Hvorfor ønsker folk feminisme, når det fører til lavere fertilitet, færre parforhold og flere ensomme mennesker? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker folk på? Hvorfor finnes det i 2017 fremdeles folk som er så trange i nøtta at de tror på denne typen forkvaklede og mildt sagt idiotiske virkelighetsoppfattelser? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker disse folka på? Fordi det er statistisk og logisk sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Da tenker jeg særlig på innvandring. Om noen tiår er jo nordmenn og folk i andre vestlige land minoriteter i egne land. Ca. 2050 er det kalkulert til å skje. Hvorfor stemmer folk likevel for egen ødeleggelse? Eksempelvis på SV, AP, SP, KrF og Venstre. Hvorfor ønsker folk feminisme, når det fører til lavere fertilitet, færre parforhold og flere ensomme mennesker? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker folk på? Du gjør veldig rett i å stille spørsmålet. Dette er sentralt i forståelsen av våre valg som samfunn. Men først; om det viser seg at dine påstander er falske, kan du godta at du tok feil og endre mening? Om ikke, er dette en ikke-debatt. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Fordi det er statistisk og logisk sant. Å ja, ja da så. Da har du selvsagt en fyldig referanseliste til vektige studier og seriøs forskning som underbygger tankegodset ditt og som du nå villig vekk legger frem for oss? 4 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Da tenker jeg særlig på innvandring. Om noen tiår er jo nordmenn og folk i andre vestlige land minoriteter i egne land. Ca. 2050 er det kalkulert til å skje. Hvorfor stemmer folk likevel for egen ødeleggelse? Eksempelvis på SV, AP, SP, KrF og Venstre. Hvorfor ønsker folk feminisme, når det fører til lavere fertilitet, færre parforhold og flere ensomme mennesker? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker folk på? Hvorfor finnes det i 2017 fremdeles folk som er så trange i nøtta at de tror på denne typen forkvaklede og mildt sagt idiotiske virkelighetsoppfattelser? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker disse folka på? It's the current year! 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Da tenker jeg særlig på innvandring. Om noen tiår er jo nordmenn og folk i andre vestlige land minoriteter i egne land. Ca. 2050 er det kalkulert til å skje. Hvorfor stemmer folk likevel for egen ødeleggelse? Eksempelvis på SV, AP, SP, KrF og Venstre. Hvorfor ønsker folk feminisme, når det fører til lavere fertilitet, færre parforhold og flere ensomme mennesker? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker folk på? Hvorfor finnes det i 2017 fremdeles folk som er så trange i nøtta at de tror på denne typen forkvaklede og mildt sagt idiotiske virkelighetsoppfattelser? Jeg forstår det rett og slett ikke. Hva tenker disse folka på? Fordi det er statistisk og logisk sant. Problemet her er at du gjør som mange andre og tar en statistikk og kobler den sammen med en påstand selv om statistikken ikke har noenting med den påstanden å gjøre. Lavere fødselsrate og slike ting stemmer det, at feminismen er en stor ting som har forandret samfunnet stemmer også. Det som ikke nødvendigvis stemmer er at de to henger sammen, statistikken sier ingenting om det. Logiske sannheter er ofte subjektive så selv om det faktisk er logisk sant for deg og mange andre så er det ikke sannheten, det er en vesentlig forskjell på logisk sant og sant. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Så det handler om en logisk feil? At de ikke forstår at de har en fordel av å være omringet av mennesker som er mer like seg selv? Som skaper mer medfølelse, alturisme og mer ro og orden. Som igjen fører til mye bedre fungerende samfunn. Den høyeste form for altruisme må jo være en samlet jordklode uten landegrenser? Èn religion, èn ideologi osv... Da snakker vi samhold, lov og orden da, eller? Hvorfor kjempe mot termodynamikkens andre lov lizzom? Når vi ikke har en felles fiende i aliens, må vi bare lene oss tilbake og se hvem som vinner kaka. Kan uansett love deg at det ikke er noen simple fjellaper ifra nord... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Logiske sannheter er ofte subjektive så selv om det faktisk er logisk sant for deg og mange andre så er det ikke sannheten, [det er en vesentlig forskjell på logisk sant og sant. Det fremstår desverre hverken som logisk eller sant. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Fordi fascisme og nasjonalisme tapte 2 verdenskrig. Globalister og anti-hvite institusjoner (EU feks) har nå fått klørne sine dypt inn i hvite sine hjemland og nå skal alt rives ned for så å bygges opp i en flerkulturell verden der hvite aldri mer skal bestemme sin egen skjebne. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Logiske sannheter er ofte subjektive så selv om det faktisk er logisk sant for deg og mange andre så er det ikke sannheten, [det er en vesentlig forskjell på logisk sant og sant. Det fremstår desverre hverken som logisk eller sant. Passe sløv hvis du ikke forstår hva som menes. https://snl.no/logikk "Logikken utforsker de regler, prinsipper, lover og begreper som er forutsatt i korrekte og holdbare resonnementer, slutninger og bevisførsler" Så logikk har ikke nødvendigvis en fasit. Jeg kan ha et resonnement jeg synes er holdbar som du synes er vås, det har vi jo sett ørten ganger på dette forumet Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 It's the current year! Joa, morsom sak. Sett'n før. Imidlertid er det nå sånn at året i år er ganske relevant i forhold til bare for kun få år siden. Før i tia var det å ha pussige/rare/teite/idiotiske meninger forsåvidt greit nok, for informasjon som offentlig statistikk og forskning var vanskelig tilgjengelig. De siste 10-15 årene har det ikke lenger vært tilfelle. Om trådstarter hadde vært det aller minste interessert i fakta, heller enn å spre sin egen forkvaklede agenda, kunne han ved et tre eller fire museklikk ha funnet denne siden hos SSB som samler all statistikk vi har om innvandrere i Norge. Videre kunne han enkelt ha funnet ut at i Norge bor det totalt 883 751 innvandrere + barn av innvandrere og at av disse har 377 522 opphav i vestlige land. Altså finnes det 506 229 innvandrere og avkom fra landene trådstarter er så fryktelig bekymret for. Gitt at den første arbeidsinnvandringen til Norge startet sent på 60-tallet har vi altså kommet til dagens tall på i underkant av 10% ikke-vestlige innvandrere på ca. 50 år. Om man så bruker noen sekunder på å tenke over trådstarters påstand om at vi stakkars hvite nordmenn vil være i mindretall innen 2050 så vil enhver med fungerende synapser umiddelbart se at den er like levedyktig som en svensk surstrømning som blir tilbakeført til havet. Når det gjelder "logikken" som nevnes så ville det mest logiske etter min mening være å sette påstanden opp mot dagens situasjon i et land som har hatt betydelig innvandring i lengre tid enn Norge. Bruker man så Storbritannia som eksempel, der deres British Nationality Act of 1948 ga visumfri adgang til alle borgere av imperiet og førte til langt større innvandring (i relativ målestokk) enn vi noen gang har sett, så ser vi at de siste tallene fra Office for National Statistics angir at av landets 64 952 000 innbyggere har 11 742 000 utenlandsk opphav. Av disse kommer 3 635 000 fra EU-land, 1 323 000 fra andre europeiske land, Nord- eller Sør-Amerika og Oceania, mens de resterende 6 784 000 kommer fra land som trådstarter ser på som en eksistensiell trussel. Rundt 10% altså. Med andre ord er bildet i Storbritannia nesten til forveksling likt bildet i Norge, til tross for at førstnevnte i praksis hadde åpne grenser mot imperiet fra 1948 til loven ble erstattet med British Nationality Act of 1981. Relevansen til året i år er at dette er informasjon som i dag er lett tilgjengelig og som enhver som ikke har kun vakuum under topplokket kan og bør benytte seg av. Det har trådstarter åpenbart ikke gjort, trolig fordi han ikke har det minste interesse av hva realiteten er, men kun er ute etter å formidle sin egen forskrudde, idiotiske virkelighetsoppfatning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå