Espen Jansen Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Oppfølgeren til To The Moon leverer akkurat som forventet – og det er helt i orden.ANMELDELSE: Finding Paradise Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Dette virker som en spillopplevelse jeg vil sette på pris. Blir å prøve dette i jula(etter To the moon). Håper på en følelsesrik jul! Takker anmelder for omtanken ved å skrive at enkelte bør hoppe til neste under tittel. 2 Lenke til kommentar
Vaffelgutten Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Virkelig flott anmeldelse! Satt og fulgte med på utvikleren på Twitter under nedtellingen til release. Ble et umiddelbart kjøp. Utrolig gripende historie 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 (endret) Hmmm, må nesten prøve dette. To the Moon har jeg også lenge planlagt å prøve, men spiller så sjelden på PC, og når jeg gjør det går det mest i RTS.Høres veldig interessant ut, og spesielt når du nevner musikken i samme åndedrag som NieR: Automata, et soundtrack jeg elsker og har kjøpt fem ganger allerede. Hørte noen få utdrag fra linken i anmeldelsen, og jeg kan forstå hvorfor den er nevnt i nesten samme liga.Synd de ikke har gitt ut spillene på konsoll. Får prøve å lage litt tid foran PCn og spille begge spillene. Kanskje nå i romjula. PS: Hyggelig med gode omtaler av mindre kjente spill igjen. Endret 20. desember 2017 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå