NuB Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Synd det ikke går å slette poster. Jeg fikk det til selv. (Pga at det kom et svar etter at jeg fjernet innholdet legger jeg det tilbake:) Har klonet en "gammel" disk over på en "ny" disk. Nå bruker jeg den nye, men jeg ønsker å browse den gamle av diverse grunner (en partisjon ble ikke kopiert). Men den gamle systempartisjonen er ikke "hidden" (det gikk ikke an i Particion Magic), så jeg er redd det skal bli krøll dersom jeg prøver å boote og systemet finner to partisjoner som begge er systempartisjoner. Prøvde å disable booting fra den andre harddisken i BIOS men da ville ikke systemet starte i det hele tatt (kanskje det trodde disk 2 var disk 1 eller noe) Hvordan får jeg startet opp begge diskene uten at det blir krøll fordi det plutselig er to prikk like c'er og uten å kjøre Particion Magic eller lignende fra DOS? Endret 10. desember 2003 av NuB Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg personlig kan ikke noe om dette, men hva med å dra til din "lokale" pc butikk\konsult og spør om han\hun kan endre den til en "lokal disk" ? mvh BalleMann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå