AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hei, har hatt en kvise/kul lignende greie i armhulen i over et år, kanskje to nå. Verker av og til, spesielt når jeg svetter. Verker ikke hele tiden, men om jeg begynner å pelle på den, så blir den fort øm og gjør veldig vondt. Plagsom greie, men lurer på om noen har en anelse om hva det er? Har vært der såpass lenge nå, så mulig jeg tar en tur til legen og spør om det er mulig å få fjerna den. Men har noen peiling på hva det kan være? Har hvertfall hatt den ett år.. blir veldig rød når jeg fikler med den. På toppen ser den litt merkelig ut, akkurat som om det er noe "flisaktig" der.. hmm anyone? Er forøvrig mann, 20-åra. Bilde: Anonymous poster hash: ca825...516 Anonymous poster hash: ca825...516 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Nasty sak. Gå til legen du. Det er sikkert ikke farlig, men det tar legen et minutt eller to å ta den vekk så er du kvitt dritten. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Ser ut som en "skin tag". Kan fjernes av fastlegen din eller eventuelt en hudlege, hvis den er plagsom. Helt ufarlig. http://www.kk.no/livstil/har-du-nupper-og-utvekster-i-huden-67778812 Endret 19. desember 2017 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå