OHJohansen Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Sjelden har vi opplevd så jevnt godt nivå i en stor test.SAMLETEST: Lydplanker under 7000 kroner Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Et kompakt lite moderne stereoanlegg blir vel nesten uansett bedre enn disse plankene... 4 Lenke til kommentar
per parker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Er det noen av disse som kan bruke fjernkontrollen til (eldre) samsung tv'er? (volum) Og som har støtte for bakhøytalere? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hva er "spretten bass"? 4 Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hva er "spretten bass"? Nei det er et godt spørmål. Da oppfører den seg sikkert på lik linje som alternativet når du tar bort b. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hmm. Har Klipsch R15PM- høyttalerne hooka opp til tv-en og de leverer strålende både på film og musikk. Har fristet å utvide litt med lydplanken, men den er jo grisestygg i forhold til høyttalerne! Lenke til kommentar
Arne Mo Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Tullete test, lurer på om dette er helt uhildet? Kilpitch og Canton liksom? Ha-ha. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Tullete test, lurer på om dette er helt uhildet? Kilpitch og Canton liksom? Ha-ha. Enda mer tullete innlegg. Klipsch er jo en populær og seriøs aktør på høyttaler markedet, som også leverer til Kinoer, så det du vil fram til er? Endret 19. desember 2017 av Simkin 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Off.. For en gyselig trend.. Kjøp heller 2 stativ høyttalere, en søt og SKIKKELIG sub og en god forsterker. Man får det for ca samme pris? Og sitter igjenn med bedre lyd. Lydplanker og spesielt fake surround (utek ALLE kanaler fysisk plassert der de skal være) skulle vært bannlyst. 5 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hva er "spretten bass"? Noe man ikke skal ha i ett oppsett hvertfall? Man skal ha fast og presis bass. Spretten høres ut som noe ukontrollert fælt greier? Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hmm. Har Klipsch R15PM- høyttalerne hooka opp til tv-en og de leverer strålende både på film og musikk. Har fristet å utvide litt med lydplanken, men den er jo grisestygg i forhold til høyttalerne! Dropp planken å gå for ekte saker om du skal "bygge ut" noe 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Et kompakt lite moderne stereoanlegg blir vel nesten uansett bedre enn disse plankene... Ja, selv for 3000kr spiller man runding rundt disse søppelkassene de kaller lydplanker. Skuøle vært ulovig for ALT annet bruk enn dagsrevyen.. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Off.. For en gyselig trend.. Kjøp heller 2 stativ høyttalere, en søt og SKIKKELIG sub og en god forsterker. Man får det for ca samme pris Og sitter igjenn med bedre lyd. Lydplanker og spesielt fake surround (utek ALLE kanaler fysisk plassert der de skal være) skulle vært bannlyst. Sterkt uenig. Jeg synes det er veldig bra at produsentene etter hvert gir ut high-end lydplanker i denne prisklassen og over. Jeg har allerede slått fra meg enhver tanke om stort surround-anlegg i det jeg flytter sammen med den andre halvdelen. Da vet jeg det blir stilt krav om noe som ikke dominerer hele stuen som oppholdssted. I den grad er det helt elementært at en får lydplanker som også kan sparke litt i fra seg. Det verste med Klipsch RSB-8, er jo at den er for stygg selv for min egen smak. Lages ganske mye lekkert der nå, men Klipsch er med denne modellen ikke iblant de. Endret 19. desember 2017 av Agentspoon Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Er det noen av disse som kan bruke fjernkontrollen til (eldre) samsung tv'er? (volum) Og som har støtte for bakhøytalere? Kjøp heller stativ/vegg/inn-wall høyttalere om du skal ha surround. Lydplanker er bare dugende til dagsrevyen etc. Billigere system spiller bedre til musikk og film. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg har tidligere vært plaget med at trådløse sub ikke henger med på svært lavt volum. Er det slik fortsatt? Lenke til kommentar
Kim AD Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hvorfor er ikke Bose med i testen? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hmm. Har Klipsch R15PM- høyttalerne hooka opp til tv-en og de leverer strålende både på film og musikk. Har fristet å utvide litt med lydplanken, men den er jo grisestygg i forhold til høyttalerne! Dropp planken å gå for ekte saker om du skal "bygge ut" noe Jeg mistenker at du mener noe adskillig mer kostbart enn hva som er aktuelt for min del når du sier "ekte saker". Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg tipper Bose ligger en del over i pris, uten å ha sjekket vel å merke... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Bose SoundTouch 300 ligger på snaut 7.000 kr. Den har fått heller middelmådige testresultat hos Tek og Lyd og Bilde. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Off.. For en gyselig trend.. Kjøp heller 2 stativ høyttalere, en søt og SKIKKELIG sub og en god forsterker. Man får det for ca samme pris Og sitter igjenn med bedre lyd. Lydplanker og spesielt fake surround (utek ALLE kanaler fysisk plassert der de skal være) skulle vært bannlyst. Lydplanke er jo genialt til f.eks soverommet, min LG lydplanke låter helt greit, og bassen er innafor tross den beskjedne størrelsen. I stua derimot så er det gulvstående, receiver og sub som gjelder. Endret 19. desember 2017 av Simkin 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå