AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hei alle sammen. Etter å ha dusja istad så skulle jeg gre håret mitt, og når jeg tok meg på panna til høyre(se bilde), så kjente jeg noe veldig hardt, som et bein. Jeg kan ikke se noe kul eller slik, det føles bare ut sånn. Kjente og på den andre siden, på samme plass, og det virker som det beinet er der også. Har aldri noensinne tatt meg der, så har sikkert vært der hele tiden. Er dette helt normal kraniet bein jeg kjenner eller noe annet? Hadde satt stor pris på om dere også kunne kjent hos dere og fortalt meg hva det er dere kjenner Klem! Anonymous poster hash: 2e9be...61f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2017 Bilde av hvor jeg mener. Bildet er ikke av meg. Anonymous poster hash: 2e9be...61f Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Bildene vises ikke, Coby. 1 Lenke til kommentar
coby Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) ...... Tatt fra Google. Lokalisjonen er avrundet på begge sider. Endret 19. desember 2017 av coby Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg kjenner små forhøyninger eller lignende på meg selv i ca. samme område som vist på bildet. Aldri merket det før, men kraniet har jo ujevnheter her og der og jeg antar det er helt normalt. Lenke til kommentar
coby Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg kjenner små forhøyninger eller lignende på meg selv i ca. samme område som vist på bildet. Aldri merket det før, men kraniet har jo ujevnheter her og der og jeg antar det er helt normalt. Ja samme her. Kjennes de forhøyningene like ut på begg sidene hos deg? Føler at jeg kjenner en beinkul/bein mer på høyre siden. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Ja, kjennes likt ut på begge sider, kjennes bare som små forhøyninger i kraniet eller noe sånt. Sikkert bare det det er. Lenke til kommentar
coby Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Ja, kjennes likt ut på begge sider, kjennes bare som små forhøyninger i kraniet eller noe sånt. Sikkert bare det det er. Helt likt? Hos meg er det en litt større forhøyning på kraniet, på høyre side av der jeg avrunda. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2017 Flere? Anonymous poster hash: 2e9be...61f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå