fjarle Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Samsung slipper billigere Galaxy S8-dobbeltgjenger.Nye Galaxy A8 får dobbelt selfiekamera og rammeløs design Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) "Skjermstørrelsen er altså litt mindre enn den du får i minste utgave S8, men selve telefonen er faktisk ørlite grann større i alle retninger. " Da dropper jeg den gitt. Endret 19. desember 2017 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 "Skjermstørrelsen er altså litt mindre enn den du får i minste utgave S8, men selve telefonen er faktisk ørlite grann større i alle retninger. " Da dropper jeg den gitt. Så hvorfor kommentere?? Og S8 er jo en ganske liten tlf? 1,5mm smalere en S7 flat f.eks.. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 "Skjermstørrelsen er altså litt mindre enn den du får i minste utgave S8, men selve telefonen er faktisk ørlite grann større i alle retninger. " Da dropper jeg den gitt. Så hvorfor kommentere? Og S8 er jo en ganske liten tlf 1,5mm smalere en S7 flat f.eks.. Bare lov å kommentere om man er positiv? A-serien har vært bra så langt, men ikke denne. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 "Nye Galaxy A8 får dobbelt selfiekamera og rammeløs design" Enn gamle Galaxy A8, hva med den? Kommer det to forskjellige A8-utgaver? Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Kan noen forklare en kurder hva rammeløs står for, siden kurderen ikke finner det i ordboka og heller ikke har ? på? 1 Lenke til kommentar
EmAw Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Kan noen forklare en kurder hva rammeløs står for, siden kurderen ikke finner det i ordboka og heller ikke har ? på? Jeg har briller, men finner ikke det heller :/ 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 "Skjermstørrelsen er altså litt mindre enn den du får i minste utgave S8, men selve telefonen er faktisk ørlite grann større i alle retninger. " Da dropper jeg den gitt.Så hvorfor kommentere?Og S8 er jo en ganske liten tlf 1,5mm smalere en S7 flat f.eks.. Bare lov å kommentere om man er positiv? A-serien har vært bra så langt, men ikke denne. Dette er jo beste A serien så langt. Og husk: Dette er A8... Kommer en mindre A5 og A3 også som vanlig... Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Jeg syns det er skuffende at man lanserer nye mobiler fire måneder etter at nytt OS, Oreo, er lansert, og fremdeles kjører på forrige versjon. Android må ha gjort noen seriøse design feil hvis det er så vanskelig for leverandørene å oppgradere mobilene sine. Forhåpentligvis kan Project Treble ordne på dette, når det en gang blir sluppet https://source.android.com/devices/architecture/treble Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Nå må de slutte å kalle dette for rammeløs design. Det er over hode ikke rammeløst! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg