OrangeBlue Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Hei Jeg benytter TSNotifier, og alt fungerer utenom chat meldinger fra TS3 chat. Trykk på Spoiler under for å se oppsettet i min Gamesettings.ini fil. [WoW.exe]game.enabled=1[Gw.exe]game.enabled=1[lotroclient.exe]game.enabled=1[default]d3d9.hookMode=0font.size=26ext.font.outlinewidth=4[TSNotifier.exe]game.enabled=1[TSNotifier.x64]game.enabled=1[Explorer.EXE]game.enabled=1[NOTEPAD.EXE]game.enabled=1[steam.exe]game.enabled=1[OriDE.exe]game.enabled=1[GamePanel.exe]game.enabled=1[GameOverlayUI.exe]game.enabled=1[package_inst.exe]game.enabled=1[RarExtLoader.exe]game.enabled=1[chrome.exe]game.enabled=0[RocketLeague.exe]game.enabled=1[ToxikkLauncher.exe]game.enabled=1[TOXIKK.exe]game.enabled=1[squad_launcher.exe]game.enabled=1[DllHost.exe]game.enabled=0[NvSHIM.exe]game.enabled=0[nvcontainer.exe]game.enabled=0[arma3launcher.exe]game.enabled=1[Arma3BattlEye.exe]game.enabled=0[Arma3_x64.exe]game.enabled=1[taskhostw.exe]game.enabled=1[FreeAlarmClock.exe]game.enabled=0[launchtm.exe]game.enabled=0[PrintDisp.exe]game.enabled=0[LWEMon.exe]game.enabled=0[spyderUtility.exe]game.enabled=0[DFX.exe]game.enabled=0[mbae.exe]game.enabled=0[DfxSharedApp64.exe]game.enabled=0[nvspcaps64.exe]game.enabled=0[DfxSharedApp32.exe]game.enabled=0[NVIDIA Share.exe]game.enabled=0[rundll32.exe]game.enabled=0[steamwebhelper.exe]game.enabled=0[NeroInfo.exe]game.enabled=0[winamp.exe]game.enabled=0[samsungRapidApp.exe]game.enabled=0[mbarw.exe]game.enabled=0[NVIDIA Web Helper.exe]game.enabled=0[KiesTrayAgent.exe]game.enabled=0[nvtray.exe]game.enabled=0[NVIDIA GeForce Experience.exe]game.enabled=0[DAO.22080885.exe]game.enabled=0[software_reporter_tool.exe]game.enabled=0[OpenWith.exe]game.enabled=0[sihost.exe]game.enabled=0[ApplicationFrameHost.exe]game.enabled=0[Google Chrome 56.0.2924.87.exe]game.enabled=0[GoogleUpdate.exe]game.enabled=0[WinRAR.exe]game.enabled=0[7zG.exe]game.enabled=0[setup.exe]game.enabled=0[chrmstp.exe]game.enabled=0[firefox.exe]game.enabled=0[calc.exe]game.enabled=0[iexplore.exe]game.enabled=0[ChromeSetup.exe]game.enabled=0[update.exe]game.enabled=0[DAO.22537468.exe]game.enabled=0[infix.exe]game.enabled=0[Photoshop.exe]game.enabled=0[conhost.exe]game.enabled=0[sniffer.exe]game.enabled=0[AdobeIPCBroker.exe]game.enabled=0[CEPHtmlEngine.exe]game.enabled=0[lightroom.exe]game.enabled=0[PDApp.exe]game.enabled=0[Adobe Lightroom CEF Helper.exe]game.enabled=0[hl2.exe]game.enabled=1[awesomium_process.exe]game.enabled=0[DAO.22576087.exe]game.enabled=0[DAO.22596609.exe]game.enabled=0[DAO.22604587.exe]game.enabled=0[sethc.exe]game.enabled=0[7zFM.exe]game.enabled=0[DAMNNF~1.EXE]game.enabled=0[DAO.22626309.exe]game.enabled=0[winver.exe]game.enabled=0[nvcplui.exe]game.enabled=0[DAO.22629567.exe]game.enabled=0[dxdiag.exe]game.enabled=0[OneDriveStandaloneUpdater.exe]game.enabled=0[vlc.exe]game.enabled=0[Autorun.exe]game.enabled=0[Revive-Launcher.exe]game.enabled=1[cmd.exe]game.enabled=0[ultraSearch.exe]game.enabled=0[WerFault.exe]game.enabled=0[svchost.exe]game.enabled=0[bF2.exe]game.enabled=1[bcastdvr.exe]game.enabled=0[MountainsDogfight1.exe]game.enabled=1[smartscreen.exe]game.enabled=0[NVIDIA Notification.exe]game.enabled=0[DAO.22665032.exe]game.enabled=0[bF2142.exe]game.enabled=1[DiscordSetup.exe]game.enabled=0[Discord.exe]game.enabled=0[colorcpl.exe]game.enabled=0[helppane.exe]game.enabled=0[PickerHost.exe]game.enabled=0[DAO.22752450.exe]game.enabled=0[updater.exe]game.enabled=0[helper.exe]game.enabled=0[DAO.22759139.exe]game.enabled=0[trine2_launcher.exe]game.enabled=1[trine2_32bit.exe]game.enabled=1[plugin-container.exe]game.enabled=0[FlashPlayerPlugin_27_0_0_130.exe]game.enabled=0[FileFort.exe]game.enabled=0[DAO.22914794.exe]game.enabled=0[soffice.bin]game.enabled=0[updaterStartupUtility.exe]game.enabled=0[AAM Updates Notifier.exe]game.enabled=0[AdobeGCClient.exe]game.enabled=0[gldriverquery.exe]game.enabled=0[upc.exe]game.enabled=0[regsvr32.exe]game.enabled=0[uplayService.exe]game.enabled=0[GRW.exe]game.enabled=0[rungame.exe]game.enabled=0[dayofinfamy_BE.exe]game.enabled=1[dayofinfamy.exe]game.enabled=1[Razer Central.exe]game.enabled=0[inGameManager.exe]game.enabled=0[CefSharp.BrowserSubprocess.exe]game.enabled=0[FlashPlayerPlugin_27_0_0_170.exe]game.enabled=0[DAO.23049917.exe]game.enabled=0[Detection.exe]game.enabled=0[mbamtray.exe]game.enabled=0[assistant.exe]game.enabled=0[mbam.exe]game.enabled=0[starCitizen.exe]game.enabled=1[mbamwow.exe]game.enabled=0[RSI PTU Launcher.exe]game.enabled=1[elevate.exe]game.enabled=0[DAO.23240047.exe]game.enabled=0[CrashHandler.exe]game.enabled=0[Origin.exe]game.enabled=0[iGOProxy.exe]game.enabled=0[iGOProxy64.exe]game.enabled=0[rf4_launcher.exe]game.enabled=1[RedFactionArmageddon_DX11.exe]game.enabled=1[besiege.exe]game.enabled=1[ActivationUI.exe]game.enabled=0[starwarsbattlefrontii.exe]game.enabled=1[Astro-Win64-Shipping.exe]game.enabled=1[Golf With Your Friends.exe]game.enabled=1[Machinarium.exe]game.enabled=1[The Plan.exe]game.enabled=1[Talos.exe]game.enabled=1[TUE1.exe]game.enabled=1[uDK.exe]game.enabled=1[WA.exe]game.enabled=1[WormsClanWars.exe]game.enabled=1[XIII.exe]game.enabled=1[unravel.exe]game.enabled=1[gldriverquery64.exe]game.enabled=0 Jeg benytter Windows 10 Pro som er fullt oppdatert fra Microsoft, og jeg benytter siste Geforce 388.59 driveren sammen med DX12 til å kjøre spill. Hardware: Intel i7 4790K Asus Rog Maximus VII Geforce GTX Titan 32GB DDR3 2400mhz Ram Selve TSNotifier kjører jeg som Admin uten at det ga noen utslag. Jeg har prøvd å kjøre både med og uten Hardware overlay, uten at det ga noe utslag. Det jeg syntes er merkelig er når jeg går inn på Hotkeys, så er valget 'Activate Chat-window' grået ut: Ingenting skjer om jeg trykker Ctrl+Alt+Shift+F12 inne i spillet, kun Toggle overlay kommandoen fungerer. Jeg har prøvd både server chat óg channel chat i TS3, men ingenting dukker opp på skjermen i spillet. Jeg har prøvd å google litt rundt, men finner ingenting spesifikt rettet til dette, som kan hjelpe meg. Jeg er rett og slett usikker på om problemstilling ligger i TSNotifier programvaren, eller TS3 eller noe Windows relatert. Edit: Jeg har også prøvd å avinstallere og renske systemet for alt TSNotifier relatert, for så å kjøre en fresh install igjen, inkludert reboot. Endret 20. desember 2017 av OrangeBlue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå