Lina Mathilde ♥ Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg har kjøpt en del kryptopenger, men lurer nå på hvordan man selger de igjen. Jeg gjorde et forsøk og da endte de opp i min EUR wallet, men hvordan får jeg de inn på kontoen min i banken? Noen som har noe erfaring? Vet ikke hvordan man kobler til vanken en gang.. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Inne på Coinbase: Se under Payment methods, Add payment method og trykk Bank account. Videre trenger du banknavn, IBAN og SWIFT/BIC. De to sistnevnte finner du under kontodetaljer i nettbanken din. Når kontoen er verifisert kan du trykke withdraw på EUR-kontoen under Accounts og velge bankkonto. Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 19. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2017 Kan man gjøre dette via appen? For jeg finner ikke noe sted hvor man kan skrive inn bankdetaljer Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Klarte ikke å finne noe der jeg heller, så jeg anbefaler deg å ta det via nettsida. Når du skal kjøpe/selge mer anbefaler jeg deg også å ta det via GDAX.com, som er Coinbase sin børs. Bruker du limit-funksjonen der unngår du avgifter, i motsetning til ved kjøp direkte hos Coinbase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå