Havvat Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Hei der , Jeg lurte på hva som er et bra kamera til filming. Viktig kriterie er at den har tilgang til mikrofon, kan filme minst 1080p 60 fps og koster maks 6500 kr. Kan være mirrorless og. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg går ut ifra at du mener inngang for mikrofon, og ikke ønsker å benytte den innebygde? Nå er det vel de aller fleste som har inngang for mikrofon, men ville heler ha koblet mikrofonkabelen til telefon og brukt den til å ta opp lyden hvis det lar seg gjøre, dette kan lett synkroniseres med videoen senere i et dertil egnet program. Når det kommer til kamera, bør du kanskje spesifisere litt tiltenkt bruk? Lenke til kommentar
Havvat Skrevet 20. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2017 Skal lage kortfilmer og kanskje noen full length filmer. Så det bør være et kamera med god autofocus og som har gode videoegenskaper. Ekstern mikrofon er viktig, men finnes det alternativer går jeg gjerne for dem. Lenke til kommentar
Havvat Skrevet 20. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2017 HAr sett litt på Sony A6000 og Canon 200D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå