AfterGlow Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Og både utvikleren og Microsoft lover nå kraftige forbedringer.Til tross for store problemer har spillere kastet seg over PUBG på Xbox One Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Konsoll brukere er jo vant til mangelfull FPS, elendig grafikk og lav oppløsning, så dette er jo helt innafor. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jepp, det er superflott med så mange konsoll VS PC diskusjoner som mulig. Master Race!!! 1 Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jepp, det er superflott med så mange konsoll VS PC diskusjoner som mulig. Master Race!!! Den diskusjonen er det du som drar igang. Jeg har ikke nevnt pc eller sagt noe om master race. Men jeg er helt enig med deg i at pc gruser konsoller. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Lurer på om det kanskje muligens er du som drar igang jeg. Konsoll brukere er jo vant til mangelfull FPS, elendig grafikk og lav oppløsning, så dette er jo helt innafor. Hvordan tolker folk det mon tro 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Når skal dere skifte domenenavn til PUBG punktum no? Er jo stort sett det det går i. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Er det hotteste spillet i 2017 ...... panic hype!!! Back to interstellar Uhd Bluray ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå