Gå til innhold

Hemmelig militært UFO-program avslørt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En UFO er ofte uidentifisert fordi den er filmet med et elendig kamera, eller fordi videokvaliteten er redusert i ettertid.

Hvorfor?

Fordi det eksisterer et marked for spekulasjon, noe kommentatoren selv illustrerer på slutten av videoen.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er desinformasjon spredt av CIA for å skjule hvor langt foran de er i utviklingen av våpenteknologi. Husk at personen som var leder for Pentagons UFO-program, Luis Elizondo, gikk til CIA etter at han forlot jobben som sjef for UFO-programmet. Dette er nok et ledd i dette. Minner en del om Area-51 fenomenet.

Personlig er det slikt at når jeg ser slike videoer, så ser jeg hvor mye fremme USA er andre nasjoner. De kan godt ha utviklet teknologi med triangulære fly som kan bevege seg tilnærmet uten gravitasjon. Vi vet ikke og det kan være at de skjuler slikt teknologi til en eventuell konflikt med Russland eller Kina.

Lenke til kommentar

yup, jeg tror planter er en av univsersets mest høyteknologisk rase min hypotese er at planter har utviklet global kommunikasjonsnettverk via røtter som virker det samme som eller bedre enn internett. hver plante har røtter som er like store som det vi ser på planter fra overflaten. planter reiser ved å skyte ut pollen som blir fryst ned og kan overleve tid og rom til den finner nytt hjem og sprer liv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...