theGunner76 Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Er vel fortsatt under filosofi, livssyn, men hva tenker dere? Er det ikke litt spesielt at en Senator går ut med dette? Og videoen virker jo å være temmelig autentisk? https://www.nrk.no/urix/hemmelig-militaert-ufo-program-avslort-1.13830370 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Som alltid er det fortsatt for lite bevis til å konkludere noe som helst - og som vanlig hopper UFO tilhengerne rett på og skyter seg selv i foten med latterlige videoer hvor de nok en gang roper ulv. "I want to believe" Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Ja, for all del ikke noe bevis her. Men synes videoen virker autentisk og langt ifra latterlig. At det kan være mye annet enn en grønn marsboer, er jeg enig i, men likevel... Artig lesning den skildringen av hendelsen gjort av flygeren. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) En UFO er ofte uidentifisert fordi den er filmet med et elendig kamera, eller fordi videokvaliteten er redusert i ettertid. Hvorfor? Fordi det eksisterer et marked for spekulasjon, noe kommentatoren selv illustrerer på slutten av videoen. Endret 18. desember 2017 av Løgn Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Dette er desinformasjon spredt av CIA for å skjule hvor langt foran de er i utviklingen av våpenteknologi. Husk at personen som var leder for Pentagons UFO-program, Luis Elizondo, gikk til CIA etter at han forlot jobben som sjef for UFO-programmet. Dette er nok et ledd i dette. Minner en del om Area-51 fenomenet. Personlig er det slikt at når jeg ser slike videoer, så ser jeg hvor mye fremme USA er andre nasjoner. De kan godt ha utviklet teknologi med triangulære fly som kan bevege seg tilnærmet uten gravitasjon. Vi vet ikke og det kan være at de skjuler slikt teknologi til en eventuell konflikt med Russland eller Kina. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 jeg tror på ufo men de kommer fra en annen dimensjon og at vi mennekser ikke kan se dem da vi kan ikke se annet enn 3d, jeg tror hvis vi en dag ser flyvende ufoer som kommer fra en annen galakse så er de bare steinalder ufoer sammenlignet med ufor som befinner seg i andre dimensjoner Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Hvem lever i nyere steinalder anonimofied? Ikke bare oppfører man seg som steinalderfolk, men hele samfunnet, teknologien og det hele er egentlig pur skrap. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Tusenvis av år, og ikke en eneste UFO har krasjet i et tett befolket område.Så hva som skjer først er spennende, en UFO som lander på planeten inntakt, Jesus gjør comeback eller Giske blir Statsminister. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 yup, jeg tror planter er en av univsersets mest høyteknologisk rase min hypotese er at planter har utviklet global kommunikasjonsnettverk via røtter som virker det samme som eller bedre enn internett. hver plante har røtter som er like store som det vi ser på planter fra overflaten. planter reiser ved å skyte ut pollen som blir fryst ned og kan overleve tid og rom til den finner nytt hjem og sprer liv Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 jeg mener planter har en form for intelligens som er fikset, spesielt planter som utvikler frukt som folk spiser også kaster frøen dvs vi gjør planten en tjenste ved å frakte frøen bort fra hovedstammen. det er noe med planter som er både fascinerende og interessant Lenke til kommentar
keelling Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 jeg mener planter har en form for intelligens som er fikset, spesielt planter som utvikler frukt som folk spiser også kaster frøen dvs vi gjør planten en tjenste ved å frakte frøen bort fra hovedstammen. det er noe med planter som er både fascinerende og interessant Sopp bør det studeres mer på. http://www.fungi.com/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå