fredrikG199 Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Hei. Jeg hadde vært på fest på lørdag og drakk sist Lørdag/søndag klokka 0400. Jeg hadde ikke sovet noe særlig denne helgen. Jeg kjørte ikke på søndag, da jeg var bakfull. Jeg kjørte i dag men husker ikke noe av turen. Det kan være jeg var trøtt men frykter at jeg fortsatt hadde alkohol i kroppen. Jeg hadde dårlig tid så med engang jeg sto opp så satte jeg meg å kjøre. Der har ikke kommet noe på nyhetene og politet har helle e ikke kontaktet meg... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 hva i helvete. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) Om du ikke ble stoppet under kjøreturen har ikke Politiet eller noen andre noe for å felle deg, så her er det bare å slappe av. Hvis du drakk klokken 04.00 på søndag morgen, men kjørte ikke bil før mandag morgen, er det umulig at du hadde promille. Du hadde nok heller bare vondt i hodet eller følte deg uvel. Spist lite mat og drukket lite med væske? Endret 18. desember 2017 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
fredrikG199 Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Har spist utrolig lite, drukket lite vann og sovet ekstremt lite. Pluss jeg vil bare at denne dagen skal ende... Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Da slapp du sikkert unna. Bare prøv å lær av det, planlegg bedre, drikk heller på fredagen, sånn at du får to dager til å hente deg inn. Så slipper du å risikere ditt og andres liv en annen gang ^^ Og ikke minst den psykologiske bekymringen. Man må lære noen lekser i livet, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå