nor50 Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Er det på noen måte ulovlig å ha (små/batteridrevne) julelys inni en bil? Og er det noen forskjell på om de blinker i tilfelle? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Går vel på catch-all loven om aktsomhet, og humøret til politiet du møter. Jeg har sett lastebiler med synlige og statiske lys inne i kabinen, og de er utsatt for mye tyn av Vegvesenet, noe som får meg til å tro at det er en viss toleranse. Merk at dette ikke er lys som vil forstyrre fører, så tilsvarende for deg hadde blitt å henge det bak B-stolpen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Går vel på catch-all loven om aktsomhet, og humøret til politiet du møter. Jeg har sett lastebiler med synlige og statiske lys inne i kabinen, og de er utsatt for mye tyn av Vegvesenet, noe som får meg til å tro at det er en viss toleranse. Merk at dette ikke er lys som vil forstyrre fører, så tilsvarende for deg hadde blitt å henge det bak B-stolpen. Jepp. Alt lys er bak b-stolpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå