Redaksjonen. Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Lockheed Martin med på supersonisk renessanse.Dette kan bli verdens første privatfly som flyr raskere enn lyden Lenke til kommentar
Viggo Dahl Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Ikke helt ulikt f-104 i profil...som tilfeldigvis også er et lockheed produkt... 2 Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Ligner på passasjerflyet til tyskerne i 'Man in the high castle'. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 vulgært Siden Vulgært betyr folkelig , så vil jeg si at dette flyet er ekstremt lite vulgært 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 vulgært Siden Vulgært betyr folkelig , så vil jeg si at dette flyet er ekstremt lite vulgært Ordboka sier: simpel, tarvelig, ukultivert Ord forandrer mening etterhvert. AtW Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Venter på raskere enn lyset Lenke til kommentar
0AAVKDA1 Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Ikke helt ulikt f-104 i profil...som tilfeldigvis også er et lockheed produkt... Første tanken min også, her har man gravd i vingeprofiler fra regnestavens glade 50 tall og dimensjonert opp den gode gamle starfighteren... Noen på TU som har akustiske erfaringer fra "gamle dager" om overlyssmellene fra F-104 var markant lavere enn samtidige jagere med deltavinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå