l_man Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Hei godt folk!Kjøpte en ny iPhone 8+ for 2 dager siden, men jeg gikk ifra en iPhone 6s til iPhone 8+ ( noe som er uvesentlig) Men casen er slik at merket at høytalern(den jeg har mot øret) er så vidt lyd i, å ja jeg har prøvd å skru opp volumet.Syns egentlig det er litt ergerlig til en telefon til nesten 9k Hva har jeg krav på? Kan jeg få hevet kjøpet? Få ny telefon?Syns det er kjipt å måtte levere inn en 2dager telefon til reparasjon, så må jeg gå i 2-3uker å vente på å få denne i retur Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Ikke åpent kjøp der du handlet? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Du kan ikke kreve på å heve kjøpet, du kan kreve å få den reparert - men som regel vil du få en ny telefon med en gang gi med det er så kort tid siden du kjøpte den. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Hei!Telefonen er kjøpt over disk hos Telenorbutikken.Har liksom ikke lyst å komme inn der å "slå meg brystkassen og skrike ut" da går det hvertfall skeis Tenkte kjøre en mer hyggelig tone, som sagt så synes jeg det er kjedelig at en flett ny telefon skal inn på verksted for å så vente så lenge.Får svinge innom der imorgen å høre hva de mener.... Lenke til kommentar
l_man Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Ikke åpent kjøp der du handlet? Godt spørsmål! Sto ingenting om det i papirene jeg fikk med, må sjekke litt ytterligere (Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå