sukk Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Er topline.no den eneste butikken i Norge som selger dette? De er for øyeblikket utsolgt og jeg har ikke lyst til å vente særlig lenge! Er det jeg som har misforstått, eller er ti200 dårligere enn "vanlig" GeForce3? Det kan se slik ut på tabellene på sidene til Palit(produsenten). HJELP! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 ti200 ER dårligere en gf3 , men kan også klokkes endel og gjerne opp til til ti500. Derfor er ti200 et meget bra kjøp. Men Et radeon8500 er nok et bedre kjøp , det koster ca.2000kr og er betydelig raskere en et ti500 hvis du klokker det. Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 får kjøpt det på http://www.topline.no (jævla møkka butikk!) Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Veeeeeeeel, tror ikke jeg ville bestilt det kortet fra topline.no om jeg var deg - jeg gjorde det - ventet i en og en halv måned - kortet fikk jeg aldri - rinte tusen ganger - tok aldri telefonene - bortsett fra et par ganger da de første gangen sa at kortet var i posten (det var det ikke) og andre gangen sa at kortet "snart" skulle komme. Kjøpte meg istedet et Gainward Geforce 3 ti/450, Titanium 200, "golden sample" fra komplett.no - gå du bort og gjør det samme. Lenke til kommentar
sukk Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 ok, da holder jeg meg unna topline. er virkelig Ati bedre? Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er noe jeg ikke liker ved Ati. Det virker så.... europris liksom. Men hvis det virkelig er bedre så kanskje... Men hvilket eventuelt Gainward kort skal jeg kjøpe? Jeg vil ha det beste som koster under 3000 kroner. Ikke noe MX. Har sett at det er masse forskjellig Ti*, men hvilken skal jeg velge? Jeg vil helst ha 128 mb ram på kortet. Gainward vs. Ati, hva er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå