Yob tvaya mat' Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) Heisann. Bygde datamaskinen min i 2014, den hsr fungert perfekt helt til noen måneder siden, da ble cpu overheated og den slo seg av og jeg måtte vente mange timer før den ville boote windows igjen. Er en i7-3930k med en ganske stock corsair-kjøling på.. så tok av cpukjøler å la på ny kjølepasta, men nå i det senere har den begynt å lage fæle lyder, så har bestilt ny oppgradert vannkjøling til cpu. Men vil disse lydene stoppe da, eller må jeg ha ny prosessor? Nå as we spesk, ligger cpu på 50-55 på alle cores, men den har vert over 85/90... takk for svar Har asus p9x79 LE 2011 socket. Prosessorer til 2011-3, vil de da psse eller må jeg ha nytt hovedkort? Endret 18. desember 2017 av Yob tvaya mat' Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 En CPU lager ikke lyd. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 En CPU lager ikke lyd. Er det kjøleren som bråker da? Sjekk video jeg la ved Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) Litt dårlig lyd, men det er enten en vifte som ikke snurrer helt riktig (eller bare bråker) eller pumpa. Edit; Eller begge deler. Du kan prøve å koble ut vifta og pumpa og starte maskinen, den tar ikke skade av det så lenge du slår den av igjen kjapt. Har gjort det flere ganger før og slår av før den booter til Windows. Endret 18. desember 2017 av Soseks Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Litt dårlig lyd, men det er enten en vifte som ikke snurrer helt riktig (eller bare bråker) eller pumpa. Edit; Eller begge deler. Du kan prøve å koble ut vifta og pumpa og starte maskinen, den tar ikke skade av det så lenge du slår den av igjen kjapt. Har gjort det flere ganger før og slår av før den booter til Windows. Yes null bråk uten cpu fan ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå