NilsJohan Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bestilte ADSL linje fra Bluecom for 1 og en halv måned siden, og de har tydeligvis surra bort bestillingen eller noe, for jeg har ikke fått det ennå, har mast flere ganger og fikk vite for litt siden at jeg kom til å få det etter jul. Da jeg bestilte hadde jeg hvert fall håpet å få det før juleferien så jeg kunne surfe med bra fart og spille med bra ping i juleferien... Men nei.. utrolig typisk. Altfor dårlig at man skal måtte vente i over 2 måneder på å få ADSL i dette landet.. Vet at det ikke bare gjelder Bluecom og at andre har problemer med andre ISPer, fatter ikke hvorfor det skal være sånn.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Altfor dårlig at man skal måtte vente i over 2 måneder på å få ADSL i dette landet.. Vet at det ikke bare gjelder Bluecom og at andre har problemer med andre ISPer, fatter ikke hvorfor det skal være sånn.. Hvorfor må du vente? Er sentralen full slik at den må bygges e.l så tar det jo tid, kanskje det er feil på linja som må utbedres og slik er nok ikke så høyt prioritert fra netteier sin side. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg bor altså i Asker på et sted hvor det på Bluecom sine sider står at man kan få ADSL nå.. Tror det bare er montørkø eller noe annet loka.. Lenke til kommentar
netrom21 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg venter også på levering fra Bluecom, men det er ikke bluecom sin feil at det tar lang tid. Fikk mail fra Bluecom i går, og der sto det at "flaskehalsen" er telenor. Masse sentraler som er bygget ut for xDSL i det siste , så bestillingene hoper seg opp hos telenor ettersom de andre ISP'ene sender søknad til TN. Jeg tipper at også telenor jobber for fullt nå Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fikk fra bluecom for 30 min sida :D Lenke til kommentar
knut Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har tre adsl installasjoner fra bluecom på gang nå. Den første bestilte jegi begynnelsen av november, og var oppe 3 uker etter. Den andre bestilte jeg for snart tre uker siden, og skal være oppe i morgen. Den siste bestilte jeg for to uker siden og skal være oppe den 20 desember. De to siste linjene er for bedrifter, mens den første til private. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå