Harald Brombach (digi.no) Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Utnyttes av skadevare.Microsoft deaktiverer Office-funksjon for å forhindre nye angrep Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Er det gammel teknologi som uansett er byttet ut med noe bedre er det uansett greit det er skrudd av. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Er det gammel teknologi som fortsatt brukes av brukere, da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Nja. For å komme med et banalt eksempel så brukes Windows XP fremdeles av en del brukere og det er gammelt. Lenke til kommentar
Roger Ramjet Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Nja. For å komme med et banalt eksempel så brukes Windows XP fremdeles av en del brukere og det er gammelt. Men det kan finnes helt legitime årsaker til at man kan/må fortsette med gammel teknologi. Å kutte noe rått og brutalt bare fordi det er gammelt er ikke alltid fornuftig. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Det varierer jo i hva folk bruker. Menneh, XP er det sjeldent jeg kommer over. Det være sagt, så kom det inn en fyr med en gammel Intel Atom, 1GB RAM m/WinXP. Han syns den var treg og lurte på om jeg gadd å gjøre den hurtigere, og installere Win10. -Jeg kikka skrått på han og bad han heller bruke pengene på en ny laptop. Han hadde heller ikke lyst til å bruke mer enn 300,- på den... ...Lykke til. Høflig som jeg var tilbød jeg å installere linux på den så han slapp å skrote maskina, men det ville han ikke. Neivel. Lykke til videre... ...Facepalm, roll-eyes... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Nja. For å komme med et banalt eksempel så brukes Windows XP fremdeles av en del brukere og det er gammelt. Joa, jeg lurte bare på om akkurat denne funksjonaliteten fortsatt brukes nok til at noen bryr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå