robgar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 denne siden har vært oppe noen dager, men jeg får ikke sp mange treff, hvordan kan jeg markedsføre slik at det kommer noen flere treff, gratis? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Etter hva jeg kan se, er dette en side for et lokalt diskotek. Nå vet jeg veldig lite om Fjell komunne (kan bo 100 eller 10000 mennesker for det jeg vet). Siden dette er _totalt_ uinteressant for andre enn de som faktisk bor i området, er vel en lokal markedføring det å satse på. Heng opp en lapp på den lokale butikken, på skolen, på gatekjøkkene eller whatever. Dette koster deg noen A4 ark og litt printerblekk. (Er du desperat kan du legge spam i postkassene til folk i området). Som sagt, andre enn de som bor i området vil ha lite interesse av dette (utenom å se det überphete designet mitt ) og å markedsføre en side hos "de store" på nett koster masse penger, og jeg ser heller ikke noe poeng med det. Du kan jo legge ut link hos kamerater som har hjemmesider eller noe. En link i siggen vil vel heller ikke skade noen... Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Heng opp plakater på butikker. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Takk for tipsene, men det bor 20000 folk i fjell komune Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fortell litt mer om de geografiske og demografiske forholdene. Er det en by (tihi) eller bor alle spredd ut over på hver sin lille åkerlapp, Et eller flere sentrum, hvor samles folk, hva engasjerer folk? Markedsføring er omfattende og må bygges på grundig research Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Prøv å få noe reklame på hjemmesida til kommunen og skolene i distriktet. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Vell et såkalt sentrum vil jeg si ligger i nærheten av straume senter, der ligger rådhuset oxo. Jeg skal få link på siden til en av de lokale klubbene, og kanskje på noen av skolene. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 http://www.hocusfocus.no Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Link i siggen hos meg har gitt meg 2500 treff på den gamle siden. (shitty sak med frames) Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 har godt over 3000 hits siden i sommer jeg, men det er ikke mye vits med masse treff fra forumet da man her prøver å nå en bestemt geografisk gruppe designerus: Hva skal han med hocusfocus? Hjelp fra de koster vel mer enn discoet kommer til å få inn resten av århundret Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 designerus: Hva skal han med hocusfocus? Hjelp fra de koster vel mer enn discoet kommer til å få inn resten av århundret Sant nok. Men det er vel en grei ressurs om noen andre vil ha svar på hvordan å markedsføre en side av litt større kaliber. Allikevel, totalt unødvendig og _waaay_ to dyrt for en lite discoside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå