PixelQuiz Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Fint om noen vil like eller dele om dere syntes de er morsomme, så kommer det mere... https://www.youtube.com/playlist?list=PLw74odrp9wAlVXOO5_ftT0Ju2ivjwo0nR Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Det er vel kun oppdiktede quotes der ser det ut som... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Butt butt, it's not only only.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Det er vel kun oppdiktede quotes der ser det ut som... Jepp ser sånn ut. Men det er én jeg husker ekstra godt fra en WRC sesong, fra et løp hvor han kjørte ut av veien: "It's not the fart that kills you, it's the smell." Tror alle 4 hjula datt av også. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Prøv å finn ett klipp av det 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Merkelig når det er under filma intervju han vistnokk skal ha sakt alt dette, men det finnes alikevell lite bevis der ute. Kristian Valen hadde en parodi på Solberg hvor han sa det nevnte sitat. Kansje brukeren over husker feil? Endret 24. desember 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Ah, det begynte å bli litt lenge siden forrige tråd med de samme falske solbergsitatene. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg merker jeg blir irritert når jeg skal se på filmer på youtube, og det er en uendelig lang "intro" med tekst "wordart" som kommer sakte frem. Spill nå da for faen bare den jævla filmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå