toth Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ok, så etter litt ettertanke så har jeg kommet frem til at jeg tar imot forskuddet. Hos oss er alle forhold klarlagt, så det er ikke et problem (Evil-Duck... au :S ) Spesielt Soseks kommentar traff-- poenget var jo faktisk bare at de vil gi meg penger. Penger de selv ikke ønsker å skatte på eller har behov for. Jeg vurderte å gi bort pengene ja, men fant ut at det faktisk vil være ganske respektløst med tanke på at om de hadde villet gi bort penger til et kattehjem i Kuala Lumpur så hadde de gjort det selv. De vil ikke det, de vil at jeg skal ha det. Jeg har mitt eget hjem og trenger hverken å pusse opp eller kjøpe bil... Hva gjør man med penger som foreløpig kommer til å stå på sparekonto? Ideelt sett hadde det jo vært kult om det vokste litt over tid. Noen som IKKE har brukt opp pengene på lån, bil etc., ei heller ufornuftige ting? Jeg vil gjerne gjøre noe fornuftig med pengene jeg og... Anonymous poster hash: b608d...04c Aksjefond, uforvaltet indeks. Med mindre det er så mye penger at du kan kjøpe en leilighet e.l. for utleie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå