sedsberg Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Noen som vet om det finnes adaptere for å bruke nye, optiske mus på PC-er som bare har COM-porter? Jeg ser det finnes til Amiga, Atari m.fl. men finner ikke til PC (XT/AT etc). Og nei, de gamle passive adapterne fra USB til PS2 og PS2 til COM fungerer ikke på nye mus. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) https://www.ebay.com/itm/9-pin-COM-Stecker-auf-PS-2-Buchse-Adapter-9pin-9-pin-Seriell-PS2-PS-2-grau-NEU/322900053393?hash=item4b2e57cd91:g:5sIAAOSwevdZ71dn Er det dette du har prøvd som ikke fungerer ? Du kommer vel da best ut med en gammel mus designet for 9-pins com-port. Tror jeg har en Win-mouse med ball en eller annen plass som vi kjøpte for å bruke Windows 3.11 på VGS. Kan sende om jeg finner den. Endret 17. desember 2017 av vidor Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2017 Ballemus får jeg lett tak i selv hvis jeg trenger, men hadde likt å kunne bruke en relativt moderne optisk mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå