Eplak Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Vurderer å selge den stasjonære PC-en min, men lurer på om den er verdt noe som helst. Hva kunne denne gått for? Kunne den i det hele tatt gått for 1000,-? Kjøpt i 2013 for ca 7-8k CPU: AMD FX-4100 RAM: Corsair Vengeance CL9 16 GB HK: GIGABYTE GA-990FXA-UD3 GPU: GIGABYTE Radeon HD7870 OC Windforce 3X PSU: OCZ ZT 650W Kabinett: Fractal Design R4 (Med vindu) HDD: Seagate Barracuda 1 TB (7,200 RPM) Nettverkskort: ASUS PCE-N10 + En eller annen optisk DVD-drive Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 1000 - 2000,- kr Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Ville gitt den bort til noen i familien eller solgt den for en femhundrings til en kompis. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) Hehe. Solgt den til en dårlig kompis da eller? Iallefall så tror jeg han blir det hvis han må betale for den. Nei. Den der er ikke vært noe særlig nei. Ikke noe SSD og gennerelt utdaterte deler. I beste fall er kanskje Kabinettet verdt noen kroner, men det er jo ikke nyeste R serien, så. Tror nok den der er klar for el-returen eller om du gir den bort til en eller annen person. Eller, så kan du rett og slett ta vare på den og bruke den som server eller media PC eller noe sånt. Med server så trenger man jo hverken skjerm, mus eller tastatur, og med MediaPC, så kan du jo koble den til TV`en og hvis man kjøper en sånn adapter, så kan du styre PC`en via Fjernkontrollen til TV`en. Når jeg tenker meg om, så må TV`en også ha støtte for å bruke det, men det har vel de fleste nye TV`er i dag, så. Endret 17. desember 2017 av wil Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Hvor bor du eplak? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Burde være greit salgbar for 2500kr. 3000 på en god dag, men jeg ville nok ikke vurdert det som en god deal for kjøper. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Det er nok ram og kabinett som trekker opp og de er nok verd rundt 1500 kr til sammen, men selger du de uten resten gjør det resten verdiløst. Som pakke er det antagelig verd det samme. Lenke til kommentar
Eplak Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Takk for svar alle sammen. Var redd for at dette bare var skrap ja. Vil presisere at dette er DDR3 RAM, og ikke DDR4. Hvor bor du eplak? Bor i Oslo-området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå